جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 دی 1393     
یخ‌های بین مسی و انریکه آب شد

فارس: بعد از اختلافاتی که بین انریکه ومسی به وجود آمد و حتی در مقطعی با جریمه مسی از جانب سرمربی همراه شد اینبار لوئیس انریکه در آخرین اظهار نظر خود با اشاره به اینکه نمی شود بارسا را بدون مسی تصور کرده به نوعی رغبت خود را به بازگشت فضای دوستانه و رفع کدورت‌ها نشان داده است.

ستاره آرژانتینی بارسا بعد از اینکه دیدار در مقابل سوسیداد را از روی نیمکت آغاز کرد که در نهایت به باخت یک بر صفر کاتالان‌ها منجر شد شایعه‌های فراوانی مبنی بر جدایی مسی در رسانه‌ها به گوش می رسید اما بعد از جلسه مسی با بارتمئو رئیس باشگاه بارسا شایعات برکناری انریکه شکل جدی‌تری به خود گرفت اما سایت باشگاه کاتالانی با رد این شایعات از ادامه همکاری مسی و انریکه خبر داد تا به نوعی یخ‌های بین مسی و انریکه تا حدی آب شود.

در نهایت بعد از جلسه مسی و انریکه با بارتمئو، سر مربی بارسا در کنفرانس مطبوعاتی گفت: تا امروز همواره تلاش کردم از حاشیه دوری کنم.بی شک مسی فصل بعد هم در کنار ما خواهد بود و جامعه بارسا هم بجز این انتظاری از او ندارد و ما هم برنامه‌ای دیگری برای وی نداریم. شک ندارم مثل همیشه با تمام وجود برای بارسا به میدان خواهد رفت.

انریکه در ادامه با تمجید از عملکرد لوئیس سوارز افزود: اگر بخواهم به صحبت‌های که در رسانه‌ها منتشر می شود توجه کنم دیگر تمرکزی برای هدایت بارسا نخواهم داشت.عده‌ای اعتقاد دارند لوئیس اضافه وزن دارد اما به هیچ عنوان اینطور نیست و شک نکنید تا امروز با تمام توان در تمرینات تلاش کرده و خواهد کرد.من به وی اعتقاد دارم و در ادامه رقابت‌ها خواهید دید که سوارز چقدر به ما برای رسیدن به هدف کمک خواهد کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: