جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 دی 1393     
با موبایلتان لاغر شوید

مهر: مطالعات اخیر محققان امریکایی نشان می دهد که با استفاده از فناوری اسمارت فون ها و موبایل به سادگی می توان لاغر شد. در سال های اخیر، تکنولوژی و فناوری برای بخشیدن زندگی ساده تر و راحت تر به کمک انسان ها شتافته است. گجت های لاغری، یکی از فناوری هایی هستند که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شده اند. اما اکنون محققان معتقدند که با استفاده از اسمارت فون ها و اپلیکیشن هایی که حتی به صورت آفلاین نیز فعالیت می کنند، می توان وزن کم کرد.

مطالعات اخیر محققان امریکایی نشان می دهد، در عصر حاضر که به عصر فناوری اطلاعات مشهور شده و تمامی انسان ها حداقل یک تلفن همراه یا تبلت با خود به همراه دارند، به راحتی می توان وزن کم کرد. «تانیکا کلی»، سرپرست این تیم تحقیقاتی می گوید: «استفاده از یکی از اپلیکیشن های موبایل حتی به صورت آفلاین می تواند سهم عظیمی را در لاغری داشته باشد. برای مثال فرض کنید، پیام روزانه ای در ساعات مختلفی از روز به صورت یادآوری روی موبایل ظاهر شود و به شما یادآوری کند که رژیم دارید یا در حال حاضر بایستی یک عدد میوه یا چای سبز بنوشید. این آلارم ها با کاهش کالری مصرفی، افزایش فعالیت های روزانه همراه خواهد بود که به شما کمک می کند تا کاهش وزن داشته باشید. آلارم های پی در پی به شما اجازه می دهد تا رفتارهای خوب تغذیه ای خود را ادامه داده و همواره رژیم تان را حفظ کنید.»

این تحقیق بر حدود 1377 شرکت کننده انجام شد و نتایج تحقیقات نشان داد، افرادی که چنین روندی را برای لاغر شدن پیش گرفته بودند پس از مدتی با کاهش وزن حداقلی در حدود 2 کیلوگرم روبرو شدند.

این اپلیکیشن بر روی همه سیستم عاملهای موبایل قابل راه اندازی است.

محققان معتقدند در روزگاری که اسمارت فون و تبلت ها تبدیل به جزئی جدا ناپذیر در زندگی انسان ها شده اند، با استفاده از اسمارت فون ها می توان از افزایش وزن که با ناراحتی هایی مانند دیابت، چاقی مضر، کاهش سیستم ایمنی بدن و ... بروز می کند، کاست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: