جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 دی 1393     
جایزه سازه برتر کشور به پروژه های شهرداری تهران رسید

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،هیات داوران نخستین همایش ملی مهندسی سازه ایران ضمن تقدیر از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، بزرگراه طبقاتی صدر و تونل نیایش را به عنوان سازه های برتر کشور برگزید.

تنها چند ماه پس از آنکه پروژه های احداث بزرگراه طبقاتی صدر و تونل نیایش از سوی هیات داوران چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران به عنوان پروژه های برتر کشور در سال 1393 شناخته شدند، جایزه نخستین همایش ملی مهندسی سازه ایران نیز به این 2 پروژه عظیم عمرانی اعطا شد.

همزمان با برگزاری نخستین همایش ملی مهندسی سازه ایران در مرکز همایش های هتل المپیک تهران، نتایج ارزیابی هیات داوران بخش سازه های برتر این همایش اعلام شد و بر اساس آن بزرگراه طبقاتی صدر و تونل نیایش به عنوان سازه های برتر کشور برگزیده شدند.

ارزیابی و امتیازدهی سازه های برتر توسط هیات داوران این همایش براساس 4 معیار نوآوری و خلاقیت در طراحی سازه، اجرای سازه، مدیریت پروژه و زیبایی و ماندگاری معماری انجام شده و در این میان پروژه بزرگراه طبقاتی صدر موفق به کسب بالاترین امتیاز در میان سایر سازه های برتر کشور شده است.

به گزارش شهرنوشت، نخستین همایش ملی مهندسی سازه ایران با هدف توسعه ارتباطات و تبادلات علمی متخصصان و پژوهشگران مهندسی سازه، طی روزهای بیست و یکم و بیست و دوم دی ماه سال جاری به همت انجمن مهندسی سازه ایران برگزار شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: