جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 دی 1393     
منطقه 14 پیشگام در آموزش ارتقا فرهنگ ترافیک بزرگسالان

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل‌و‌نقل ترافیک گفت: منطقه 14 در خصوص ارتقا و اصلاح فرهنگ ترافیک ، کارگاه‌های خلاقانه‌ای را برای بزرگسالان برگزار می‌کند.

محمد خردمند معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه 14 اظهار کرد:  پارک فرهنگ ترافیک، شامل کارگاه‌ایی  خلاقانه است که کودکان و بزرگسالان می‌توانند با نقاشی و ساخت کار دستی‌های مرتبط با موضوع فرهنگ ترافیک در آنجا فعالیت کنند.

خردمند ادامه داد: این مجموعه کاملا شبیه به فضای شهری در ابعاد مینیاتوری درست شده است و مجهز به شبکه معابر ، پل عابر پیاده ، تقاطع ، میدان و خودروهای است که در اختیار کودکان قرار گرفته که با حضور مربیان بازی‌های ترافیکی انجام دهند.

وی تصریح کرد: شهرداری منطقه 14 به عنوان اولین مجموعه برگزاری این طرح برای بزرگسالان ، کارگاه‌هایی را برای رانندگان تاکسی ، شرکت واحد و اتوبوسرانی و کلاسهای آموزشی برای موتور سواها برگزار می‌کند.

خردمند در پایان گفت : هدف از تشکیل پارک فرهنگ ترافیک، توسعه ارتقا و اصلاح فرهنگ ترافیک بین بزرگسالان و آموزش رفتارهای مناسب ترافیکی برای کودکان است.هر شیفت آموزش 120 دقیقه است و افراد می‌توانند با تماس تلفنی وقت رزرو کرده و کاملا رایگان در این مجموعه حضور یابند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: