جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 دی 1393     
بحران لواط در ارتش انگلیس

 

باشگاه خبرنگاران:بعد از افتضاح اخیر دربار انگلستان در خصوص بی بند و باری شاهزاده این کشور با دختری که هنوز به سن قانونی نرسیده بود اکنون بحران همجنس بازی در ارتش این کشور به جنجالی تازه تبدیل شده است. البته در این خصوص همجنس‌بازان 15 سال پیش، در سال 2000، اجازه یافتند که وارد ارتش بریتانیا شوند.

بعد از اجازه یافتن این گروه برای استخدام در ارتش این کشور مشکلات اخلاقی زیادی در این خصوص بوجود آمد که اکنون مسئولین استخدام ارتش را با بحرانی در این زمینه همراه ساخته است. البته برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر در این خصوص مقامات این کشور چنین بیان نموده اند که این پرسش ها برای کمک به این افراد انجام می شود.

نکته جالب تر اینکه اطلاعاتی مختلف در مورد نیروهای مسلح انگلیس درباره انحرافات جنسی کارکنان ارتش این کشور وجود دارد. جالب اینکه وزارت دفاع انگلیس این وضعیت ارتش کشور را افتخاری برای انگلستان می داند که واقعا جای تأمل دارد. نکته مهم در این خصوص سناریویی در آشکار شدن انحراف جنسی یکی از این افراد نه به میل خودش که به دنبال خشونت‌های پی در پی‌ بود که در ارتش تجربه کرده بود. با این سناریو سعی نموده اند این موضوع را آشکارا بیان شود.

نکته مهم برای شریک استعماری این کشور است که ممنوعیت حضور همجنس‌بازان در ارتش آمریکا هم در سال 2011 به پایان رسید اما تا امروز، ترا‌جنسیتی‌ها حق عضو شدن در ارتش آمریکا را ندارند.

اکنون غرب دچار بحران های اخلاقی مختلفی است که در نهایت آزادی های بی قید و شرط و بی بند و باری هایی بوجود آمده است که این کشورها خواسته اند دین و مذهب را در گوشه ای قرار داده و به قول خود بصورت آزاد زندگی نمایند. البته این موارد تنها گوشه ای از مشکلاتی است که در این انتشار بی بند و باری های اخلاقی در غرب بیان شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: