جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 دی 1393     
برگزاری سومین همایش ملی مدیریت ملی هوا و صدا

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز ، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از برگزاری سومین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا خبر داد و گفت : در همایش مدیریت ملی آلودگی هوا و صدا که طی دو روز آینده برگزار می شود برای اولین بار از بهترین متخصصین دنیا در زمینه آلودگی هوا و بحث سلامت که موضوعی جدی در تهران و کلان شهرها محسوب می شود دعوت شده است .

دکتر وحید حسینی در گفتگو با شهرداری نیوز افزود : در این همایش دکتر کانزلی مشاور اتحادیه اروپا در امور سلامت و الودگی هوا و مشاور سازمان بهداشت جهانی به عنوان سخنران کلیدی دعوت شده است که تخصص بسیار خوبی در این ارتباط داشته و قطعا صحبت های ایشان کمک موثری به مجموعه فعال در حوزه سلامت و آلودگی هوا در کشور خواهد کرد.

وی تصریح کرد :این همایش روزهای چهارشنبه و پنج شنبه این هفته برگزار می شود که در غالب آنها کارگاههای اموزشی خوبی برای متخصصین برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به آخرین شاخص های آلودگی هوای تهران اشاره کرد و گفت : بر اساس آخرین شاخص ها ، میزان آلودگی هوای تهران عدد 80 را نشان می دهد که حاکی از شرایط سالم هوای تهران را دارد.

وی گفت : ساعات پایانی روز گذشته و اوایل امروز حاکی از افزایش شاخص کیفیت هوا و احتمال ورود به شرایط ناسالم برای گروه حساس جامعه را نشان می دهد به همین علت توصیه می شود که شهروندان با احتیاط بیشتری برخورد کرده چرا که این احتمال وجود دارد در مناطق پرتردد ریسک پیاده روی طولانی مدت و فعالیت شدید بدنی خصوصا در گروه حساس جامعه وجود نداشته باشد.

وی اظهار داشت : پیش بینی می شود در ساعات پایانی امروز شاهد افزایش سرعت وزش باد باشیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: