جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 دی 1393     
پیشرفت 65 درصدی فاز دوم پروژه زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج)

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون فنی و عمران منطقه 6 گفت:فاز دوم زیرگذر چهارراه ولی عصر(عج) تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اوايل سال به بهره برداری می رسد.

رامین حسینی نژاد معاون فنی و عمران منطقه با اعلام این خبر اظهار کرد: با تکمیل فاز دوم پروژه زیرگذر عابر پیاده چهارراه ولیعصر(عج) یک ورودی دیگر نیز در شمال تقاطع چهارراه ولیعصر(عج) ایجاد می شود تا از حجم تردد مسافران در ورودی اول کاسته شود. 

با تکمیل این پروژه مسافران خط 4 مترو مي توانند بدون حضور در زيرگذر چهارراه ولي عصر به روي سطح دسترسي پيدا کنند. 

وی افزود: اين ورودي جديد در صد متري تقاطع وليعصر(عج) قرار دارد، تاکنون عمليات حفاري تونل دسترسي به خط چهار مترو و زيرگذر چهارراه وليعصر(عج) به پايان رسيده و هم اکنون در مرحله لاينيگ هستيم. 

حسينی نژاد در ادامه با اشاره به تجمع بيش از حد مسافران در ورودي ضلع شمال غرب زيرگذر ولي عصر(عج) گفت: با تملک املاک معارض در اين محور، ورودي اين بخش بزرگتر خواهد شد و آسانسور نيز نصب مي شود.  

به گفته معاون فنی و عمران منطقه 6 ، در حال حاضر علاوه بر ساخت تونل فاز دوم زیرگذر ولیعصر(عج) ، در حال آرام سازی این تقاطع هستیم و به زودی این محدوده از نظر بصری نیز تغییراتی خواهد داشت و عمليات ساخت ورودي ضلع جنوب غرب نيز در آينده انجام خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: