جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 دی 1393     
نابسامانی‌های بصری محلات غرب تهران پاکسازی می‌شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 گفت: به منظور آرام سازی بصری شهری اغتشاشات و نابسامانی‌های بصری محلات غرب تهران پاکسازی می‌شود.

 رضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 با اشاره به نابسامانی‌های بصری محلات منطقه اظهار کرد: با هدف بهسازی محلات و حذف نابسامانی‌های بصری طرح پاکسازی برچسب‌های تبلیغاتی، شستشوی المان‌های شهری، رفع سد معبر و پاکسازی دیوار‌نویسی و در سطح محلات منطقه در حال اجرا است.

مددی با اشاره به بیان اینکه طرح با مشارکت نواحی 7 گانه اجرا می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر با اجرای‌ طرح نماهای‌شهری از برچسب تبلیغاتی، دیوار‌نویسی و تبلیغات‌ غیر مجاز پاکسازی شد.

وی به حذف زوائد‌ فیزیکی و جمع آوری سد معبر اشاره کرد و گفت: به منظور رفع اغتشاشات بصری و تسهیل در تردد عابرین پیاده علاوه بر رفع سد معبر‌های ساختمانی و صنوف پاکسازی معابر نیز انجام می‌شود.

 معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در پایان مطلب از شستشوی المان‌ شهری گفت: به منظور پیشگیری از آبگرفتگی و جاری شدن آب‌های سطحی در معابر در هنگام بارش‌های فصلی از اجرای اولین طرح فوریتی تاکنون 5 هزار متر طول از انهار و کانال‌های‌ سرپوشیده‌ و رو باز سطح منطقه لایروبی و پاکسازی شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: