جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 دی 1393     
انجام اقدامات ترافیکی روان شدن تردد در منطقه 2 تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه دو تهران از انجام اقدامات ترافیکی برای روان شدن تردد در این منطقه خبر داد.

عابد ملکی شهردار منطقه 2 با اشاره به انجام اقدامات ترافیکی  اظهار کرد : باتوجه به عمر نسبتا کوتاه معابر بلوار ذبیحی و افزایش روزافزون جمعیت محله و افزایش تردد خودروها در معابر و وجود نابسامانی در میدان هنر( تقاطع بلوار ذبیحی و بلوار حق شناس) و بروز تصادفات مکرر منجر به جرح در آن محل، معاونت حمل و نقل و ترافیک با هدف  افزایش ایمنی رفت و آمد و بهبود تردد عملیات ترافیکی در این معبر انجام داد.

وی افزود: اقدام به طراحی و اخذ مصوبه از سازمان حمل و نقل و ترافیک نمود و در نهایت عملیات اجرایی را با انجام  120متر مکعب خاکبرداری و 650 مترمربع  کفپوش به پایان رسیده و هم اکنون در حال بهره برداری است.

شهردار منطقه 2 همچنین به احداث راستگرد در تقاطع خیابان ناظریان قمی و فاضل شمالی در این منطقه اشاره کرد وگفت: راستگرد خیابان فاضل به ناظریان قمی به جهت بهبود گردش خودروها و کاهش تراکم تردد و تخلیه سریع ترافیک از خیابان فاضل به خیابان ناظریان قمی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک اجرا شده است.

ملکی، نصب و راه اندازی چراغ های راهنمایی در ورودی - خروجی های بزرگراه شهید چمران و زیر پل ستارخان شیخ فضل ا... نوری را از دیگر اقدامات ترافیکی صورت گرفته در این منطقه یاد کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: