جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 دی 1393     
دلستر با طعم گازوییل!

 ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر غرب استان تهران از توقیف یک دستگاه کامیون،دستگیری دو قاچاقچی و کشف 15هزار لیتر گازوئیل از داخل بطری های دلستر خبر داد.

سرهنگ ابراهیم حسن‌آبادی در این باره گفت: مأموران انتظامی،حین گشت‌زنی در اسلامشهر به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و با توقیف خودرو در بازرسی از کامیون یک محموله گازوئیل قاچاق به میزان 15هزار لیتر کشف شد.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از بار کامیون موفق به کشف 10 هزار عدد بطری یک و نیم لیتری دلستر با درب های پلمپ شده شدند که در ادامه بررسی های دقیق مشخص شد 15هزار لیترگازوئیل به طرز ماهرانه ای در داخل بطری های دلستر " جاسازی و پلمپ شده است.

دو متهم پس از دستگیری اعتراف کردند دلستر های گازوییلی را از شهرستان دزفول بارگیری کرده و قصد انتقال آن به کشور افغانستان را داشتند که توسط پلیس اسلامشهر دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

براساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ حسن آبادی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز و توزیع سوخت خارج از شبکه توسط افراد فرصت طلب و سودجو، در اسرع وقت ازطریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا به موقع نسبت به دستگیری قاچاقچیان سوخت اقدام شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: