جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 دی 1393     
سازمان تاکسیرانی پیگیر پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی ها است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی با اشاره به کمبود پول خرد در پرداخت کرایه تاکسی گفت: یک از مشکلات تاکسیرانان وشهروندان مشکل تهیه پول خرد است و برای رفع این مشکل باید از سیستم های پرداخت الکترونیک کرایه هماهنگ با سیستم پرداخت کرایه مترو و اتوبوسرانی استفاده شود.

رضا قاضی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: علاوه بر مشکل پول خرد جابجایی اسکناسهای فرسوده در بین شهروندان می تواند منجر به انتقال بیماریهای گوناگون شود، لذا این سازمان بنا به دستور شهردار محترم تهران در نظر دارد طرح ایجاد سیستمCALL CENTER  را درشهر تهران با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا نماید.

وی در ادامه افزود: در این زمینه اقدام به فراخوان و شناسایی شرکت های خصوصی شده است. یکی از اجزای این سیستم بکارگیری دستگاههای پرداخت الکترونیک کرایه در داخل تاکسی ها است.

معاون برنامه ریزی وتوسعه شهری سازمان تاکسیرانی با اشاره به مزایای این دستگاه گفت: استفاده از این دستگاه مزایای بسیاری برای شهروندان، تاکسیرانان، شرکت های خصوصی تاکسیرانی و همچنین سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران را به دنبال خواهد داشت وامید است با اجرایی شدن آن تاثیر مناسبی را در سیستم حمل ونقل با تاکسی ایجاد شود. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: