جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 دی 1393     
ثبت 92 هزار اثر شهروندی در جشنواره مشکات در غرب تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 گفت: با مشارکت گسترده شهروندان غرب تهران 92 اثر در سومین جشنواره مشکات ثبت شده است.

مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 با اشاره به 92 اثر در سومین جشنواره ثبت شده اظهار کرد: سومین دوره جشنواره مشکات در محورهای سیما و هویت شهری، حقوق و تکالیف شهروندی ایمنی شهر و حمل و نقل ترافیک، اقتصاد و خانواده شهر و محیط زیست شهری برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: جشنواره مشکات در 3 گروه سنی کودکان 5 تا 11 سال نوجوان 12 تا 17 سال و بزرگسالان در قالب نقاشی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، ایده‌های خلاقانه، تصویربرداری داستان کوتاه و خاطره برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 افزود: جشنواره باهدف جلب مشارکت شهروندان در ایجاد زندگی شهری سالم با همکاری خانه‌های علم و زندگی در سطح محلات برگزار شد که سومین دوره مورد استقبال گسترده شهروندان غرب تهران قرار گرفت.

معاون شهردار منطقه 5 در پایان با بیان اینکه ثبت 92 اثر هنری در سومین دوره جشنواره مشکات گفت: با مشارکت شهروندان غرب تهران در این جشنواره منطقه 5 موفق به کسب رتبه نخست در بین مناطق 22 گانه در این جشنواره شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: