جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 دی 1393     
بهره برداری از ورودی جدید خط 4مترو و زیرگذر ولیعصر،اوایل سال 94

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری این منطقه عملیات حفاری تونل دسترسی به خط چهار مترو و زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) به پایان رسیده و این پروژه تا اوایل سال آینده تکمیل شده تا این ورودی جدید در اختیار شهروندان قرار گیرد.

رامین حسین نژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: با تکمیل این دسترسی در ضلع شمال شرقی چهارراه ولیعصر(عج)، مسافران خط 4 مترو می توانند بدون حضور در زیرگذر چهارراه ولیعصر به روی سطح دسترسی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه پروژه زیرگذر عابر پیاده چهارراه ولیعصر نخستین زیرگذر عابر پیاده کشور است که به دلیل حجم بالای تردد در این تقاطع ساخته شد، افزود: این زیرگذر اگرچه به صورت کامل تحویل شهروندان شده است اما به زودی یک ورودی دیگر در خط 4 مترو به آن اضافه می شود که با بهره برداری از آن ، تجمع مسافران مترو در ورودی اول به نصف تقلیل می یابد.

حسین نژاد با اشاره به اینکه عملیات حفاری این تونل به پایان رسیده و هم اکنون در مرحله لاینیگ هستیم، تصریح کرد: این ورودی جدید در صد متری تقاطع ولیعصر(عج) قرار دارد.

وی اضافه کرد: متروی خط 4 در چهارراه ولیعصر باید سه دسترسی داشته باشد که هم اکنون از دسترسی جنوب شرق تقاطع بهره برداری شده ، از دسترسی ضلع شمال شرقی هم تا اوایل سال آینده بهره برداری می شود و عملیات ساخت ورودی ضلع جنوب غرب نیز در آینده انجام خواهد شد.

حسین نژاد در ادامه با اشاره به تجمع بیش از حد مسافران در ورودی ضلع شمال غرب زیرگذر ولیعصر(عج) گفت: با تملک املاک معارض در این محور، ورودی این بخش بزرگتر خواهد شد و آسانسور نیز نصب می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: