جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 دی 1393     
جایزه ملّی "پل تهران" به پل برگزیده کشور اعطا می شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،چهارمین کنفرانس بین المللی پل، طی روزهای چهارم تا ششم بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد. این دوره از کنفرانس و نمایشگاه تخصصی پل، توسط مرکز تحقیقات سازه و زلزله دانشگاه امیرکبیر و با مشارکت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و همچنین شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی انجام می شود.

کنفرانس بین المللی پل با حضور متخصصان و کارشناسانی از کشورهای آمریکا، کانادا، ایتالیا، برزیل، آلمان، ترکیه، استرالیا، قبرس، مکزیک، پرتغال و همچنین پژوهشگران، دانشگاهیان و مدیران دستگاههای داخلی ذیربط با این صنعت برگزار و طی آن 4 کارگاه در کنار نمایشگاه تخصصی بر پا خواهد شد. ارائه بیش از 200 مقاله و اختصاص جایزه "پل تهران " به برترین پل اجرا شده با توجه به معیارهای تدوین شده توسط هیأت داوری کنفرانس و صاحب نظران صنعت پل سازی، از بخش های مهم این همایش است.

کنفرانس بین المللی پل با همکاری مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، دانشگاه ریو دو ژانیرو برزیل، دانشگاه آیدین استانبول ترکیه، دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس، انجمن مهندسان عمران کانادا، انجمن مهندسان عمران ایران، قطب علمی مقاوم سازی و بهینه سازی ابنیه، ساختگاه ها و شریان های حیاتی، انجمن مهندسی پل ایران، انجمن شرکتهای ساختمانی و انجمن شرکتهای راه سازی، جامعه مهندسان مشاور ایران و دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود. علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به تارنمای این کنفرانس بین المللی به آدرس http://4ibc.aut.ac.ir مراجعه کنند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: