جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 دی 1393     
در صورت عدم تعهد ایران خودرو در واگذاری تاکسی با خودرو سازان دیگر مذاکره خواهیم کرد

 

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تاکسیرانی تهران با واگذاری 2500تاکسی به متقاضیان طرح تعویض پیشتاز در این زمینه در کشور است.

 سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ارائه وام به متقاضیان طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده در بانک‌های صادرات را یکی از مهم ترین مشکلات این طرح در سطح کشور عنوان کرد و اظهارکرد: خوشبختانه این مشکل در تهران با ورود بانک شهر جهت ارائه تسهیلات به متقاضیان مرتفع شده است.

وی رهن سند خودرو دریافتی را تنها شرط بانک شهر جهت ارائه تسهیلات 20 میلیون تومانی به هر یک از تاکسیرانان ذکر کرد و افزود: هر چند که  نحوه پرداخت این تسهیلات از سوی بانک صادرات منوط به معرفی ضامن معتبر است و همین مسئله مانع از دریافت تاکسی توسط بسیاری از تاکسیرانان شده اما تلاش خود را در جهت رفع این مشکل  و تشریفات اداری نیز به کار خواهیم گرفت.

مشاور شهردار تهران به تفاوت هزینه‌های بانکی نظیر مبلغ  دریافتی از رانندگان و نیز پرداخت مابه التفاوت آن به بانک از سوی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در مورد نوع خودروی واگذاری به تاکسیرانان نیز به زودی با دو خودرو ساز دیگر در خصوص واگذاری به موقع توافق خواهیم کرد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه عدم واگذاری خودرو از سوی ایران خودرو به عنوان شرکت عامل و طرف قرارداد با این طرح به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های ستاد حمل و نقل سوخت دومین مشکل طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده است اظهار داشت: هر چند که تاکسی‌های فعال در ناوگان تاکسی رانی هر کشوری به نوعی یک تبلیغ برای شرکت خودرو سازی سازنده محسوب می‌شود اما باید گفت در صورت عدم واگذاری از سوی شرکت ایران خودرو با دو شرکت خودرو سازی متقاضی در این زمینه مذاکره خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: علی رغم توقف در فرآیند طرح تعویض ناوگان تاکسیرانی در  کشور به دلیل مشکلات اجرایی در ارائه تسهیلات بانک صادرات شهرداری تهران با توجه به 2500تاکسی سمند به متقاضیان طرح تعویض پیشتاز  در اجرای این طرح در کشور است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: