جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 دی 1393     
پیروزی چین برابر عربستان

مهر: تیم‌های ملی فوتبال عربستان و چین از ساعت 12:30 امروز شنبه در چارچوب رقابتهای گروه B جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه بریزبان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم چین با یک گل برابر حریف خود پیروز شد. یو های در دقیقه 80 تنها گل این دیدار را به سود سرخپوشان چین به ثمر رساند.

چینی‌ها از همان شروع بازی نسبت به عربستان برتری نسبی داشتند ولی در خلق موقعیت گل  نتوانستند موفق عمل کنند. بهترین موقعیت این تیم در نیمه نخست در دقیقه 43 به وجود آمد که فو ژی با حرکت در عمق دفاع عربستان تا یک قدمی گل پیش رفت که دروازه بان عربستان در آخرین لحظه با نوک انگشتان خود توپ را به کرنر فرستاد.

در نیمه دوم بازی جذاب‌تر پی گرفته شد و عربستان هم حملاتی را روی دروازه چین خلق کرد. در دقیقه 62 این دیدار عربستانی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما الحزیزی بهترین فرصت برای گلزنی را از دست داد تا دروازه تیم چین بسته بماند.

بازی خوب تیم چین با گلی که یو های در دقیقه 80 روی یک ضربه کاشته به ثمر رساند تکمیل شد تا این تیم در روزی که فوتبال بهتری را ارایه کرد 3 امتیاز ارزشمند را در روز نخست کسب کند و مثل ازبکستان 3 امتیازی شود.

قضاوت این بازی را علیرضا فغانی داور ایرانی بر عهده داشت که به سه بازیکن از هر تیم کارت زرد نشان داد. رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی هم کمک‌های وی در این مسابقه بودند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: