جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 دی 1393     
آموزش ترافیکی هزاران دانش آموز جنوب شهر در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 از ارائه آموزش های ترافیک به بیش از 13 هزار شهروند جنوب شهر خبر داد.

رضا زلفی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال تاکنون اقشار مختلفی از شهروندان جنوب شهر از آموزشهای ارائه شده در بوستان ترافیک منطقه بهره مند شده اند.

وی افزود: این آموزشها با هدف افزایش سطح اطلاعات شهروندان از قوانین ترافیکی و علائم راهنمایی و رانندگی صورت می گیرد که می تواند تأثیر بسزایی در کاهش تخلفات ناشی از فقدان اینگونه آگاهی ها داشته باشد.

به گفته زلفی در همین راستا طبق برنامه ریزی های صورت گرفته طی 9 ماهه ابتدای سال بیش از 13 هزار شهروند که بخش قابل توجهی از آنان را دانش آموزان مدارس این منطقه تشکیل می دهند تحت آموزشهای ترافیکی قرار گرفته اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در پایان این آموزش ها ضمن اهدای بروشور و بسته های ترافیکی به افراد آموزش دیده امکان استفاده رایگان از دوچرخه در فضای بوستان برای آنان فراهم می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در بخش دیگری به احداث جزیره ایمنی در ضلع شمال شرقی تقاطع مطهری و شقایق اشاره کرد و گفت: این تقاطع با توجه به احداث میدان و اجرای عملیات عمرانی و انشعاب فاضلاب از اهمیت زیادی برخوردار است و نیاز به ساماندهی داشت.

با این اقدام خودروهایی که در مسیر شرق به غرب بلوار شقایق در حال حرکت هستند می توانند از طریق راستگرد جدید الاحداث در تقاطع یاد شده (در مسیر جنوب به شمال) وارد خیابان ماهان شده و ادامه مسیر دهند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: