جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 دی 1393     
اسامی واجدین شرایط آرم طرح ترافیک 94 اوایل بهمن ماه اعلام می شود

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز، مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت : اوایل بهمن ماه اسامی واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک سال 94 اعلام خواهد شد .

مصطفی قنبرنژاد در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : نتایج متقاضیان واجد شرایط دریافت آرم طرح ترافیک اوایل بهمن ماه از طریق سایت شهرداری تهران www.tehran.ir اعلام و متقاضیان می توانند از طریق کد رهگیری شان نتایج را دریافت کنند.

وی تصریح کرد : در فرصت ثبت نام آرم طرح ترافیک 94 بالغ بر 65 هزار متقاضی حقیقی در سامانه اینترنتی ثبت نام کردند که بر مبنای امتیازهای دریافتی اسامی آنان اعلام خواهد شد.

وی گفت : افرادی که در سامانه شهرداری تهران ثبت نام کردند بر اساس اطلاعات ارائه شده ، سامانه اطلاعات آنها را پردازش و تبدیل به عدد و رقم نموده و در فرمول ریاضی که توسط کارشناسان خبره طراحی شده امتیاز افراد مشخص و در صورتی که حد تصاب امتیاز را دریافت کنند به عنوان حائزین شرایط اعلام می شود.

وی با اشاره تغییر اساسی آرم طرح ترافیک 94 اظهار داشت : آرم های سال 94 همان مجوز سالانه است با این تغییر که وقتی افراد با کد رهگیری و کد پستی وارد سامانه شدند پنجره ای در سامانه باز می شود و کل روزهای سال را به متقاضی نشان می دهد که افراد می توانند همان جا کل روزهای کاری را انتخاب و هزینه به آنها اعلام می شود به طوری که بر اساس نوع فعالیت افراد و روزهایی که برای کمک به کاهش آلودگی هوا خواهان ورود به محدوده طرح ترافیک نیستند علامت می زنید.

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد : زمانی که اسامی اعلام و روزهای مورد نیاز طرح توسط افراد انتخاب و هزینه آن اینترنتی پرداخت شد متقاضیان با پیرینت مدارک به دفاتر خدمات الکترونیکی مراجعه و مدارک برابر اصل می شود و به جای برچسب آرم طرح ترافیک ، کارت شهروندی دریافت می کنند .

قنبرنژاد تاکید کرد : البته افراد به ازای روزهایی که اعلام کنند که می خواهند به کاهش آلودگی هوا کمک نمایند و با خودروی خود در محدوده طرح تردد نداشته باشند یک سفر رایگان مترو و یا اتوبوس به آنها هدیه می شود.

وی همچنین در خصوص نحوه اختصاص آرم طرح ترافیک سهمیه بگیران گفت : کلیه سهمیه بگیران من جمله خبرنگاران در سال 94 نیز همانند سنوات گذشته آرم طرح ترافیک را دریافت خواهند کرد هر چند برای افرادی که در حرفه خبرنگاری فعالیت دارند مساعدت لازم خواهد شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: