جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 فروردين 1393     
بازدید میدانی شهردار منطقه 8 از محلات 13گانه

به گزارش شهرداری نیوز، در نخستین بازدید میدانی از محلات که بعد از تعطیلات سال نو انجام شد، شهردار منطقه 8 بر ضرورت توجه به فضاهای سبز، افزایش سرانه فرهنگی و ورزشی در سطح محلات منطقه تاکید کرد و گفت: یکی از نیازهای اصلی شهر و شهروندان توجه به فضاهای سبز، نگهداشت شهر و توسعه مجموعه های فرهنگی و ورزشی است که مدیریت شهری بر آن تاکید دارد.

دکتر طلوعی در این بازدید تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه ها و وظایف مسئولان مدیریت شهری توجه به نگهداشت شهر است که باید از طریق برنامه ریزی دقیق و گسترده در راستای خدمت رسانی مطلوب و جلب رضایت مندی شهروندان اجرا شود .

شهردار منطقه8 گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، خدمت به شهروندان مشارکت جو منطقه با رویکرد جهادی به جدیت انجام می شود.

وی با توجه به ضرورت اهمیت و ارتقای سطح زندگی اجتماعی شهروندان افزود: با همین رویکرد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از طریق بازدید های میدانی و شناسایی نیازها و ظرفیت ها و نظارت ویژه؛ اقدامات عمرانی،ترافیکی، امور شهری و فرهنگی در سطح  محلات سیزده گانه در جهت رفاه اجتماعی شهروندان اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه 8 اظهار داشت: حفظ و نگهداری محیط زیست، بهبود بخشیدن به آن و استفاده از فرصت‌ها و امکانات طبیعی؛ می‌تواند به عنوان شاخص توسعه یافتگی مطرح شود.

دکتر طلوعی افزود: مدیریت شهری به دنبال این مهم است که در کنار ارتقای کیفیت زندگی مردم، کمیت خدمات مورد انتظار نیز در حد استاندارد و قابل قبول افزایش پیدا کند.

وی گفت: تلاش داریم در سال جاری در راستای توجه به حفظ و توسعه محیط زیست،زمینه بهداشت و سلامتی شهروندان را ایجاد کنیم تا با برقراری ارتباط شهروندان با طبیعت موجبات سرزندگی و نشاط آنان فراهم شود.

شهردار منطقه 8 تصریح کرد: تلاش مدیریت شهری بر این بوده تا محیط طبیعی و فضای سبز به صورت متوازن در زندگی شهری توزیع پیدا کند و شهروندان بتوانند به راحتی از فضای سبز در دسترس استفاده کنند.

همچنین در این بازدید علیپور معاون فنی و عمرانی، فرخی معاون امور شهری، هنرور معاون حمل و نقل و ترافیک به تشریح طرح و پروژه های اجرایی حوزه های خود پرداختند.

بیاناتی و زیدی و دیانتی شهرداران نواحی یک، دو و سه به موضوعات محلات سیزده گانه منطقه پرداخته و شهردار منطقه 8،  نیزدستورات کاری را در جهت عمران و آبادانی و نگهداشت شهر ارایه کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: