جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 دی 1393     
قیمت انواع میوه و سبزی/جدول

مهر: معاون اتحادیه بارفروشان از کاهش 40 درصدی قیمت سیب زمینی خبر داد.

علی امامی با بیان اینکه کشت فرنگی‌جات و سبزی نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده و تولید میوه نسبت به پارسال تغییری نداشته است، گفت: درحال حاضر قیمت میوه ارزان است، چراکه مردم پول ندارند خرید کنند و قدرت خرید آنان افت کرده است.

وی با اشاره به کاهش قیمت خیار، گوجه فرنگی و سیب زمینی نسبت به هفته گذشته، افزود: قیمت خیار ۱۵ درصد کاهش یافته و بهای خیار رویال از ۱۸۰۰تومان به ۱۴۰۰ تومان افت کرده، قیمت خیار رسمی نیز از ۱۲۰۰تومان به ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان رسیده است.

امامی، کاهش ۲۰ درصدی قیمت گوجه فرنگی را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: قیمت این محصول از ۱۸۰۰ به ۱۶۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان رسیده، ضمن اینکه بهای سیب زمینی نیز با افت ۴۰ درصدی از ۱۲۰۰ تومان به ۹۰۰ تا ۸۰۰ تومان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه قیمت انواع سبزی قورمه، پلو،کوکو و آش بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش یافته و به ۶۰۰ تومان رسیده است، افزود: هفته گذشته قیمت هرکیلوگرم سبزی بین ۹۰۰ تا ۹۵۰ تومان بود. هر کیلوگرم سبزی خوردن نیز به بهای ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

امامی با اشاره به اینکه تولید "سبزی ریحان"  در حال حاضر در گلخانه و به شکل محدود انجام می‌شود، اضافه کرد: روزانه تنها یک تن از این سبزی وارد میدان می‌شود و به همین دلیل قیمت آن گران و هرکیلوگرم ۳۰۰۰ تومان است.

به گفته وی، درحال حاضر قیمت انواع میوه در میدان بارفروشان به شرح زیر است؛

انواع میوه                       قیمت هرکیلوگرم به تومان
لیمو شیرین 2500 
پرتقال تامسون شمال 2200 تا 2400
پرتقال معمولی 1200
کیوی درجه یک  2500 تا 2800 
موز  2900 
انار درجه یک  4000
انار درجه دو 2500
سیب لبنانی زرد و قرمز درجه یک  3500 
سیب لبنانی زرد و قرمز درجه دو  1700 تا 2000
خرمالو درجه یک  4000
خرمالو درجه دو  3000 

آخرین نرخ رسمی منتشر شده از سوی سازمان میادین به شرح زیر است:




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: