جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 دی 1393     
ستاد مدیریت بحران در بوستان ملت راه اندازی شد

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،دبیر ستاد مدیریت بحران گفت:‌ پایگاه مدیریت بحران در بوستان بزرگ ملت راه اندازی و تجهیز شده است.

محمدرضا گودرزی، دبیر ستاد  مدیریت بحران شهرداری منطقه 3 با بیان این مطلب که ساختمان این پایگاه در برابر زلزله‌هایی به بزرگی 8تا 9 ریشتر مقاوم است، افزود: این محل به تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز در زمان وقوع بحران از جمله بیسیم مدار باز و بسته تلفن همراه تجهیز شده است.

گودرزی در ادامه افزود:‌در سطح این منطقه، 3 پایگاه وجود دارد که پایگاه اصلی در ضلع شمالی بوستان ملت است.

وی ادامه داد: پایگاه دیگر ما در بوستان طالقانی و ساختمان دیگر نیز  در ده ونک با دسترسی به بزرگراه شهید چمران قرار دارد و این ساختمان‌ها مقاوم در برابر زلزله هستند که تمام برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت و کنترل اوضاع در هنگام وقوع بحران‌هایی همچون زلزله در آن انجام می‌شود.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 3 با اشاره به اینکه این پایگاه‌ها اتاق امن این منطقه هستند افزود: از سوی دیگر در این محل‌ها امکاناتی همچون پتو، اجاق گاز و... در قالب بسته‌هایی در نظر گرفته شده است که در زمان بحران به خانواده‌ها ارائه می‌شود.

گودرزی یادآور شد: اعضای تخصصی ستاد مدیریت بحران همچون شهرداری، آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس، اداره‌های برق، آب، گاز و...در صورت وقوع بحران‌های احتمالی در این پایگاه‌ها مستقر شده و گزارشات به دست‌ آمده را برای درک بهتر شرایط مورد ارزیابی قرار می‌دهند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: