جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 18 دی 1393     
توزیع و تحویل دوچرخه به دانش آموزان در منطقه 6

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیو ،معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 6 از توزیع و تحویل دوچرخه به دانش آموزان دبیرستانی برای طی کردن مسیر مدرسه تا منزل خبرداد.

محمد باقر اسدی معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 6 با اشاره به توزیع و تحویل دوچرخه میان دانش آموزان اظهار کرد: به منظور کاهش تردد خودروهای تک سرنشین ،کم شدن بار ترافیکی خصوصاً در ساعات شروع و تعطیلی مدارس و در نتیجه کاهش آلاینده‌های هوا،همچنین در بحث ورزش و تحرک بیشتر دانش آموزان تعاملی با مدارس دبیرستانی انجام شده تا با رضایت والدین مسیرهای کمتر از 2 کیلومتر ، از مدرسه تا خانه را با دوچرخه طی کنند.

وی ادامه داد : دانش آموزانی که در مسیرشان خطر تصادف کمتری است در اولویت قرار دارند ،دوچرخه به آنها تحویل و تا پایان سال تحصیلی در در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

اسدی تأکید کرد : در پایان سال تحصیلی برای رفع مشکلات ،خرابی‌ها تعمیر دوچرخه‌ها دریافت و در ابتدای سال جدید دوباره تحویل آنها انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: این منطقه بیشترین تعداد دانشگاه را درخود جای داده و با همکاری پارک آموزش ترافیک تعاملی در حال انجام است تا توسعه دوچرخه سواری را در سطح دانشگاه‌ها انجام شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک در پایان افزود: به منظور ترغیب بیشتر دانش ‌آموزان و والدین آن‌ها برای استفاده از دوچرخه و حمل‌ونقل عمومی تفاهم نامه‌ای با آموزش‌وپرورش ایجاد شده تا در مدارس دخترانه و پسرانه در ساعات ورزش و تربیت بدنی توسط مدرس آقا و خانم اموزش و نحوه استفاده صحیح از آن همچنین رعایت موارد ایمنی آموزش داده می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: