جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 18 دی 1393     
استمرار نیروهای انسانی در سایت‌های برف روبی در منطقه 2

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 2 از آمادگی تجهیزات برف روبی برای فصل بارش و روزهای سرد سال در این منطقه خبر داد.

مرتضی علم الهدی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 2 با اشاره به شروع فصل بارش و روزهای سرد سال گفت: 10 سایت برف روبی در نواحی مختلف منطقه قرار دارد که به دلیل وسعت و نزدیکی به ارتفاعات ناحیه 1 ما یک سایت برف روبی هم در کوی فراز ، انتهای مسیل عبدل آباد قرار گرفت .

وی تصریح کرد:6 سایت بزرگراهی در منطقه 2 پیش بینی شده که شامل بزرگراه‌های شیخ فضل الله ،نیایش ، حکیم،چمران،همت و بلوار پاکنژاد است.

وی افزود: 114 نیروی انسانی برای استقرار در سایت‌های برف روبی پیش بینی شده است که این افراد در روزهای غیر بارندگی در کنار کارگران خدمات شهری و فضای سبز فعالیت می‌کنند که علاوه براین گریدر،لودر،نیسان،کامیون تیغه‌دار،محلول آب نمک و نیروهای کارگری نیز در این سایت مستقر هستند.

علم الهدی ادامه داد : 7 تانکر مخصوص پخش آب و نمک در منطقه وجود دارد که از این تانکرها برای روزهای یخبیندان استفاده می‌شود که جایگزین دیختن شن و نمک در معابر می‌شود.

علم الهدی در پایان با اشاره به روزهای سرد سال گفت: 6 هزار و 575 تن شن و ماسه برای سایت‌های برف روبی منطقه تهیه شده است که بیشترین حجم آن در سایت مرکزی واقع در بلوار فرهنگ ،جنب خ میرمالک با حجم 5 هزار تن جمع آوری شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: