جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 دی 1393     
جابه جایی کامل کانال هدایت آب های سطحی از مسیر پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از جابجایی کامل کانال هدایت آب های سطحی(موسوم به کانال قلقلی) از مسیر پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) خبر داد.

مهندس قاسم مالدار ضمن اعلام این خبر افزود: 260 متر از طول کانال هدایت آب های سطحی(موسوم به کانال قلقلی) از طریق احداث یک کانال بتنی جدید به ابعاد 3 متر در 3 متر جابجا شده و به این ترتیب امکان از سر گیری عملیات احداث رمپ شمال به شرق تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان امام خمینی(ره) فراهم شده است.

وی با بیان اینکه ساخت رمپ شمال به شرق تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان امام خمینی(ره) طبق برنامه ادامه دارد، گفت: احداث این رمپ ارتباطی راهکاری است که می تواند انتهای گالری را از ترافیک موجود تخلیه کرده و شرایط احداث ادامه مسیر بزرگراه یادگار امام(ره) در تراز منهای یک را فراهم کند.

مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در تشریح سایر اقدامات انجام شده در پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)، از اتمام عملیات سازه ای پل دسترسی شمال به شرق و پل دوربرگردان غرب به غرب تقاطع میدان فتح خبر داد و گفت: بخشی از اقدامات لازم برای اجرای پل دسترسی غرب به شمال در تقاطع مذکور انجام شده و ادامه عملیات در این جبهه کاری نیازمند رفع معارضات ملکی است. 

گفتنی است بر اساس طراحی های انجام شده، ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) حدفاصل میدان جی تا میدان فتح که باید از میان بخشی از اراضی پادگان جی عبور کند، شامل مسیری 5/1 کیلومتری در تراز منهای یک است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: