جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 دی 1393     
اجرای پروژه خط سفید در منطقه یک

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل ترافیک منطقه یک از اجرای پروژه خط سفید در منطقه یک خبر داد.

 پوریا محمدیان معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک با اشاره به اجرای پروژه خط سفید در منطقه یک اظهار کرد: اجرای پروژه خط سفید در اسفند ماه و با اجرای طرح استقبال از بهار عملی می‌َشود و عرض خطوط اصلاح و استاندارد سازی می‌شود به طوری که دیگر امکان عبور همزمان 2 ماشین در بین خطوط نخواهد بود.

وی بیان کرد: خطوط مشخص کننده پارک خودروها نیز تغییر می‌کند و خطوط پارک به صورت بلوک‌های مستطیلی یا المان‌های t شکل ترسیم می‌شوند و همه موظف به رعایت آن هستند.

محمدیان تصریح کرد:در یکسال گذشته هیچ تصادف منجر به فوت در طبقه دوم بزرگراه آیت‌الله صدر گزارش نشده است و علت آن وجود دوربین‌های کنترل سرعت است بر همین اساس 5 دوربین در بزرگراه‌ شهید آیت‌الله صدر همسطح نیز نصب شده است که از طبقه دیگر شروع به کار می‌کند.

وی عنوان کرد: پروژه خط سفید دارای یک زیر ساخت است که از سوی شهرداری انجام می‌شود و اعمال قانون که از طریق تجهیزات الکترونیک نصب شده و با همکاری پلیس راهور انجام می‌شود تا ضوابط قانونی کامل اجرا شود.

محمدیان در پایان افزود: اجرای پروژه خط سفید در جهت نظم دادن به رفتارهای ترافیکی است که زندگی را برای شهروندان در این سطح بزرگ سهل‌تر و ایمن‌تر می‌کند لذا مشارکت و همکاری شهروندان در اجرای موفق این طرح بسیار تاثیرگذار است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: