جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 دی 1393     
گزینه اصلح در پروژه های عمرانی براساس بررسی های فنی و مهندسی انتخاب می شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،انتخاب گزینه های مختلف در اجرای پروژه های عمرانی به واسطه توجیهات فنی و مهندسی انجام می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام این مطلب افزود: در پروژه های عمرانی شهرداری تهران هیچ گزینه مهندسی اعم از توسعه معابر در تراز صفر، مثبت یک یا منفی یک اولویت ندارد و این بررسی های فنی و مهندسی هستند که گزینه اصلح را انتخاب می کنند.

دکتر مازیار حسینی با اشاره به آنکه گزینه های مختلف اجرای یک پروژه توسط مشاور آن پروژه سنجش و ارزیابی شده و سپس توسط کارفرما بررسی می شود، یادآور شد: به طور مثال در پروژه احداث بزرگراه طبقاتی صدر علی رغم آنکه توسعه بزرگراه نیایش به شکل تونلی انجام شد اما توجیهات فنی نشان می داد که افزایش ظرفیت بزرگراه صدر باید در تراز مثبت یک و از طریق عملیات پلسازی انجام شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با یادآوری آنکه توسعه بزرگراه یادگار امام (ره) در بخش حدفاصل خیابان آزادی تا پادگان جی در دو تراز منهای یک و صفر انجام شده است، گفت: احداث ادامه این بزرگراه تا میدان فتح به همین روش صورت می گیرد و این مسیر جز در دو نقطه در میدان فتح که باید دسترسی های لازم به تراز صفر و معابر پیرامونی فراهم شود، پلی نخواهد داشت.

گفتنی است بر اساس طراحی های انجام شده، ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) حدفاصل میدان جی تا میدان فتح که باید از میان بخشی از اراضی پادگان جی عبور کند، شامل مسیری 5/1 کیلومتری در تراز منهای یک است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: