جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 دی 1393     
رفع ترافیک 30 ساله بزرگراه آیت‌الله سعیدی

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 گفت: با تملک گاراژ ولیعصر (عج) ترافیک 30 ساله بزرگراه آیت‌الله سعیدی در محور شهید سروری رفع خواهد شد.

 حسن رحمانی، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 با اشاره به اینکه تملک گاراژ ولیعصر (عج) تأثیر بسیار زیادی بر رفع ترافیک سنگین 30 ساله بزرگراه آیت‌الله سعیدی دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه محور سروری (نعمت‌آباد) در بزرگراه آیت‌الله سعیدی مرز مشترک منطقه 18 و 19 است، صورت جلسه‌ای به منظور رفع ترافیک 30 ساله این محور و تملک گاراژ ولیعصر (عج) میان مناطق 18 و 19 امضا شد.

وی ادامه داد: در بزرگراه آیت‌الله سعیدی 10 گاراژ وجود دارد و این گاراژها باید در مدت زمان مشخص و به مرور زمان تملک شوند تا معضل بزرگ 30 ساله ترافیک این محور برطرف شود.

رحمانی، تصریح کرد: با انجام توافق‌های لازم مقرر شد تا زمین گاراژ ولیعصر (عج) به تملک شهرداری درآید و پس از تخریب به بخشی از بزرگراه آیت‌الله سعیدی تبدیل شود.

وی در پایان گفت: تکمیل و بهره‌برداری از بزرگراه 76 متری شهید بروجردی (سعید آباد) با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) تا اواسط سال 94، تکمیل و بهره‌برداری از بوستان 23 هکتاری مادر در حاشیه مسیل کن تا پایان سال 93 از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: