جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 دی 1397     
آماده باش سایت های برف روبی در محلات و بزرگراه های جنوب پایتخت

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه 19 از آماده باش نیروها و تجهیزات سایت های برف روبی درمحلات و بزرگراه های این منطقه درآستانه فصل سرما خبر داد.

علی توکلی با اعلام این خبرگفت: همزمان با نزديك شدن به فصل بارش برف، سایت ها و اکیپ های ویژه برف روبی در محلات نواحی پنجگانه و بزرگراه ها آماده ارائه خدمات هستند.
 
وی افزود: علاوه بر یک ایستگاه و سایت مرکزی ستاد برف روبی در بلوار شکوفه، 5 ایستگاه و سایت برف روبی در نواحی 5 گانه منطقه استقرار یافته اند.
 
توکلی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: استقرارستادهای برف روبی در سطح نواحی پنجگانه به آدرس ناحیه یک خانی آبادنو رینگ شمالی بوستان بزرگ ولایت، ناحیه دو: عبدل آباد بلوار شکوفه ستاد مرکزی برف روبی، ناحیه سه : خیابان سهیل، ناحیه چهار: بزرگراه خلیج فارس و روستای پلائین، ناحیه پنج : شهرک رسالت. از جمله اقدامات اجرایی این طرح است.
 
شهردار منطقه به استقرار حدود100 مخزن مخصوص شن در نقاط برف گیر اشاره کرد و افزود: رمپ و لوپ پل‌های سواره رو اعم از پل کاظمی، پل شقایق، پل لطیفی، پل محمدزاده، پل برادران اشکذری، پل سرلشکر صالحی و خالد حیدری، پل حرم و مراکز درمانی، آموزشی، عمومی و انتظامی، از جمله مکان های عمومی هستند که در کنار آنها مخازن شن تعبیه شده است.
 
این مسئول به حضور مسئولین منطقه و نواحی در زمان بارش برف در سطح منطقه تاکیدکرد و گفت : شهروندانی که در زمان یخبندان دچار مشکل می‌شوند می‌توانند برای دریافت خدمات با سامانه 137 تماس حاصل کنند.
 
توکلی با بیان اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19یاد آور شد: 2 دستگاه گریدر،3 دستگاه بابکت،6 دستگاه خودرو مکانیزه نمک پاش،20 دستگاه کامیون و خاور،4 دستگاه لودر و 2 دستگاه جرثقیل در سطح نواحی پنجگانه آماده ارائه خدمات در روزهای برفی پیش رو هستند.
 
شهردار منطقه با تعریف محدوده فعالیت برای نواحی و استقرار ماشین آلات برف روبی بر تلاش به منظور سهولت تردد شهروندان در روزهای برفی و بارندگی تاکید کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: