جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 دی 1397     
آغاز صدور کارت‌های جدید معلولیت

 

خبرگزاری مهر: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی، از آغاز صدور مجدد کارت‌های جدید معلولیت خبر داد و گفت: طرح‌های توانبخشی با اولویت مناطق محروم انجام می‌شود.

حسین نحوی نژاد با اشاره به سرگیری صدور کارت‌های جدید معلولیت گفت: با توجه به برخی مشکلات در مقطعی صدور این کارت‌ها به تعویق افتاد و هم اکنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار معلول در کشور وجود دارد که از این تعداد ۳۵ درصد زنان و ۶۵ درصد مردان هستند.
 
وی بیان کرد: به همین منظور برنامه ریزی‌هایی برای صدور کارت‌های جدید معلولیت انجام شده است و تاکنون ۴۵۰هزار کارت صادر شده و در اختیار معلولان قرار گرفته است.
 
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه تلاش می‌شود صدور کارت‌های جدید معلولیت تا پایان سال آینده به اتمام برسد، گفت: در این بخش هماهنگی‌های با سایر بخش‌های سازمان بهزیستی شده است و آن‌ها نیز قول مساعد داده‌اند.
 
نحوی نژاد بیان کرد: سازمان بهزیستی بابت صدور کارت‌های جدید رقمی از معلولان دریافت نمی‌کند ضمن اینکه کارت‌های جدید دارای ویژگی‌های خاصی است که می‌تواند برای معلولان مفید باشد.
 
وی ادامه داد: طرح‌های توانبخشی سازمان بهزیستی کشور نیز با اولویت حمایت از معلولان نیازمند در استان‌ها محروم ادامه خواهد داشت و در این بخش اعتباراتی نیز برای این افراد پیش بینی شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: