جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 دی 1397     
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار خبر داد:
سازمان مدیریت میادین مطابق با نیازهای شهروندان حرکت می‌کند

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر لزوم استفاده از تجارب موجود و به کارگیری دانش روز دنیا، گفت: برای افزایش بهره‌وری در این سازمان تلاش می‌کنیم تا از تخصص و تجربه کارکنان در جای مناسب استفاده کنیم.

سید سعید راد به استقبال شهروندان از «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» اشاره کرد و افزود: برای حفظ سلامت شهروندان و تامین غذای سالم، غرفه‌های محصولات ارگانیک در میادین میوه و تره بار ساماندهی می‌شوند و به شکل فروشگاهی در می‌آیند.

وی با اشاره به لزوم حرکت رو به جلو سازمان مدیریت میادین و انطباق آن با تحولات جامعه، اظهار کرد: برای ارائه خدمات مناسب‌ و با کیفیت مطلوب، لازم است میادین و بازارهای میوه و تره بار به تدریج از پوسته سنتی خود خارج شده و با ورود به حیطه فروشگاهی، در قالب‌های جدید فروش که مطابق با نیازهای شهروندان است نیز فعالیت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با اشاره به برنامه‌های در دست اجرای این سازمان، خاطرنشان کرد: ساز و کارهای اجرایی و روندها و فرآیندهای عملیاتی این سازمان اثربخش و پراهمیت در جهت اثرگذاری و کارآمدی بیشتر در حال گذار است و افق روشنی پیش روی این مجموعه بزرگ خدماتی قرار دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: