جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 دی 1397     
بررسی آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه شهید شوشتری

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه شهید شوشتری را مورد ارزیابی میدانی قرار داد.

"ایرج معزی" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به اتفاق "مرتضی رحمان زاده" شهردار منطقه 13 به محل کارگاه های پروژه احداث آزادراه شهید شوشتری رفت  تا ضمن سرکشی به کارگاه های موجود، در جریان آخرین وضعیت طرح قرار گیرد.
 
در نشستی که متعاقب این بازدید میدانی برگزار شد، موارد مهمی از قبیل فرآیند تامین منابع مالی پروژه از طریق جذب سرمایه های بخش خصوصی و همچنین اخذ مجوزهای زیست محیطی برای انجام طرح مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
آزادراه شهیدشوشتری به طول تقریبی 16 کیلومتر، از تقاطع بزرگراه شهید نجفی رستگار با بزرگراه امام رضا(ع) آغاز شده و در انتها به تقاطع بزرگراه رسالت با بزرگراه شهید یاسینی می رسد تا  ضمن ایفای نقش یک محور کمکی برای بزرگراه بسیج، از ورود خودروهای سنگین و ترافیک برون شهری به معابر بزرگراهی درون شهری پیشگیری کند. این در حالی است که به منظور رعایت ملاحظات زیست محیطی و حفاظت از بوستان جنگلی سرخه حصار، طرح مذکور مورد بازنگری قرار گرفته و با افزایش طول تونل، بخش حدفاصل بزرگراه شهید یاسینی تا بعد از دره رزک به صورت تونلی طراحی شده است؛ تونلی که طول آن در دو مسیر رفت و برگشت به حدود 8 کیلومتر می رسد.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه این بازدید میدانی، به محل اجرای پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار رفت تا به همراه "وحیدرضا محمدی" شهردار منطقه 15، آخرین وضعیت اجرایی این طرح مهم عمرانی را ارزیابی کند. مقایسه روند پیشرفت عملیات اجرایی نسبت به بازدید اخیر، آخرین وضعیت رفع معارضات ملکی و تاسیساتی و ضرورت اجرای هرچه سریعتر پل تقاطع خیابان مزینانی، از جمله مواردی بود که در جریان این بازدید بررسی شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: