جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 دی 1397     
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران:
اگر میادین میوه و تره بار یک روز تعطیل شوند قیمت میوه دو برابر می‌شود

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در جمع کارکنان این سازمان گفت: خدمات میادین میوه و تره بار با هیچ مجموعه‌ خدماتی دیگری قابل قیاس نیست و اگر میادین یک روز تعطیل شوند، قیمت میوه دو برابر می‌شود.

سید سعید راد که در مراسم بازنشستگی یکی از همکاران این سازمان سخن می‌گفت، افزود: منابع انسانی، مهم‌ترین رکن سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار است و در حفظ برند و ارتقای جایگاه هر سازمان، نیروی انسانی در صف و ستاد حرف اول را می‌زند.
 
وی با اشاره به اینکه همکاران ما در میادین و بازارهای میوه و تره بار در 365 روز سال، تنها حدود 10 روز تعطیل هستند و این در حالی است که دست اندرکاران میدان مرکزی میوه و تره بار، تقریباً هر 365 شب سال فعال هستند، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی موجود، باید کالارسانی به میادین و بازارها ساعت به ساعت انجام شود تا هیچ غرفه‌ و قفسه‌ای حتی برای یک ساعت خالی نماند.
 
راد با بیان اینکه در سازمان مدیریت میادین، شفافیت حرف اول را می‌زند و در این سازمان هیچ چیز پنهانی وجود ندارد، تصریح کرد: تمامی ساز و کارهای مالی و قراردادهای این سازمان باید شفاف باشد و می‌بایست به سمت و سویی حرکت کنیم که کشاورز و تولیدکننده واقعی، امکان عرضه مستقیم محصولات و تولیدات خود را در میادین میوه و تره بار داشته باشد.
 
وی با اعلام اینکه با وجود محدودیت منابع با استفاده از استانداردهای روز و بهره گیری از فضاهای مناسب، نمی‌گذاریم خدشه‌ای به توسعه هدفمند میادین میوه و تره بار وارد شود، گفت: در این راستا و با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، احداث بازار میوه و تره بار در مهرآباد جنوبی را در دستور کار قرار داده‌ایم. 
 
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که اعتبار و جایگاه این سازمان را نزد افکار عمومی و رسانه‌های جمعی و نیز در داخل و خارج از مجموعه شهرداری تهران روز به روز ارتقاء دهیم، خاطرنشان کرد: اگر سازمان مدیریت میادین، تنها 5 درصد در سبد اقتصادی خانواده‌ها موثر باشد نیز این سازمان مسئولیت خود را به خوبی انجام خواهیم داد.
 
گفتنی است در این مراسم یوسف نصیری، مدیر بهره برداری میدان مرکزی میوه و تره بار در پایان 30 سال خدمت از سوی مدیرعامل و کارکنان این سازمان مورد تکریم قرار گرفت و از 3 دهه خدمات صادقانه وی در این مجموعه تقدیر به عمل آمد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: