جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 دی 1397     
اسکان ۱۱۲ کارتن خواب در مددسرای شهید دوران منطقه ۱۳

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۳ از اسکان ۱۱۲ بی خانمان طی شب گذشته در مددسرا و گرمخانه شهید دوران خبر داد.

 مرتضی رحمان زاده در تشریح روند ساماندهی افراد بی‌خانمان و کارتن‌خوابهای محدوده منطقه در پی بارش برف و کاهش محسوس دما گفت: با شروع بارش برف و کاهش محسوس دما، فعالیت برای ساماندهی افراد بی‌خانمان سطح منطقه آغاز شد، بطوریکه گشت شبانه‌روزی توسط اداره خدمات اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در سطح محلات مشغول فعالیت هستند و افراد بی‌خانمان را به مددسرای شهید دوران منتقل می‌کنند.
 
وی اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده فرد بی‌خانمان می‌توانند با سامانه 137 تماس گرفته و به این شکل مسئولان امر فرد کارتن خواب را به مددسرا هدایت کنند.
 
همزمان با ساعات اولیه بارش برف زمستانی تا زمان اتمام آن ، شهردار منطقه۱۳ به اتفاق قائم مقام با حضور در نقاط برفگیر ، مبادی شرق تهران و سایت های اصلی و فرعی، شخصا بر روند ارائه خدمات به شهروندان نظارت کرد تا همزمان با بارش نزولات آسمانی ، مشکلی در تردد وسایل نقلیه و رفت و آمد شهروندان به وجود نیاید .
 
شهردار منطقه به اتفاق هیئت همراه  با حضور در  نقاط برفگیر و محورهای اصلی و  بزرگراه های شهید دوران و شهید یاسینی بر  تسریع بر روند خدمت رسانی به شهروندان برای جلوگیری از یخبندان و تصادفات تاکید کرد.
 
وی همچنین با حضور در سایت های  اصلی و فرعی برفروبی و  خداقوت به کارکنان و کارگران زحمت کش، وضعیت تجهیزات و امکانات  این  سایت ها را رصد کرد .
 
رحمان زاده همچنین با اشاره به برودت هوا و امکان یخ زدگی معابر  در صبح روز بعد ،جمعه، به شهرداران نواحی و مسئول سایت اصلی برفروبی ، توصیه های لازم را ارائه کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: