جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 دی 1393     
زیرگذر تقاطع بلوار امام حسین(ع) با جاده قدیم قم آماده بهره برداری شد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،زیرگذر تقاطع بلوار امام حسین(ع)(قاسم آباد) با جاده قدیم قم، آماده تحویل به شهروندان شد.

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب انجام آخرین مراحل عملیات اجرایی شامل اجرای روکش آسفالت، خط کشی مسیر و نصب علائم ترافیکی، زیرگذر تقاطع خیابان امام حسین(ع) با جاده قدیم قم که تسهیل کننده دسترسی شرق به جنوب این تقاطع پررفت و آمد است، آماده بهره برداری شده و ظرف روزهای آینده تحویل شهروندان خواهد شد.

مهندس محمد حسن وساق با بیان آنکه زیرگذر تقاطع خیابان امام حسین(ع)، تسهیلات حمل و نقلی مناسبی برای شهروندان ساکن در قاسم آباد و همچنین ترافیک عبوری جاده قدیم قم ایجاد می کند، یادآور شد: بلوار امام حسین(ع) معبر محلی پررفت و آمدی در این محدوده از جنوب پایتخت است که برقراری دسترسی مستقیم آن به جنوب جاده قدیم قم، باعث افزایش ایمنی تردد و کاهش زمان سفر خواهد شد.

به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، زیرگذر تقاطع بلوار امام حسین(ع) با جاده قدیم قم با احتساب رمپ های ورودی و خروجی، معبری 310 متری است و به شیوه دال بتنی مسلح احداث شده است. برای احداث این زیرگذر 201 شمع حفاری و بتن ریزی شده و برآورد حجم بتن ریزی عرشه آن به 980 مترمکعب می رسد. ضمنا در قالب اجرای پروژه، لایه های زیرسازی رمپ موجود این تقاطع که حرکت جنوب به شرق را تامین می کند، اصلاح و بخشی از پیاده روهای خیابان امام حسین(ع) نیز مرمت شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: