جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 دی 1393     
خبرخوش خواجه‌وندبه پرسپولیسی ها

مهدی خواجه‌وند درباره آخرین وضعیت جذب روجرینیو اظهار کرد: پس از اینکه این بازیکن روز پنجشنبه به ایران آمد و تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت روز گذشته مذاکرات فشرده‌ای را با او ا نجام دادیم اما متاسفانه در نهایت به توافق نرسیدیم. بر سر بندهایی از قرارداد اختلاف داشتیم که قرار است امروز ادامه مذاکرات را انجام دهیم.

وی با اشاره به اختلافات باشگاه پرسپولیس و روجرینیو اضافه کرد: بر سر بندهایی از قرارداد اختلاف نظر داشتیم زیرا قصد داریم قرارداد سفت و محکمی را با او ببندیم. باشگاه پرسپولیس دوست ندارد اگر در آینده مشکلی به وجود آمد این باشگاه متضرر شود.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا قرار است امروز به حساب بازیکنان پول واریز شود گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است امروز پولی واریز شود اما اگر به هر دلیلی این اتفاق رخ ندهد طی یکی دو روز آینده قطعا به حساب بازیکنان پول واریز می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره برگزاری اردوی پرسپولیس هم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده روز 21 دی‌ماه به دبی خواهیم رفت تا در این شهر اردوی آماده‌سازی را برگزار کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: