جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 دی 1393     
برنامه های ویژه منطقه 17 در زمینه تفکیک پسماند از مبدا

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 17 با اشاره به اینکه موضوع تفکیک پسماند از مبدأ در این منطقه آغاز شده است گفت: بیش از 50 درصد ظرفیت تبلیغاتی منطقه 17 به موضوع تفکیک زباله از مبدأ اختصاص یافته است.

عباس صمدیان درخصوص فعالیت پیمانکاران و نحوه نظارت بر آنها اظهار کرد: 14 خودروی جمع آوری پسماند در سطح منطقه و 14 غرفه بازیافت برای هر یک از محله ها در نظر گرفته شد.

وی افزود: کلیه خودروهای جمع آوری پسماند به نرم افزار جی پی اس به منظور نظارت بر آنها تجهیز شدند.

صمدیان در ادامه  برگزاری کارگاههای مدیریت پسماند، جلسات آموزشی در سراهای محلات توسط آموزشگران اداره بازیافت، آموزش اصناف، آموزش در مدارس ، آموزش مجتمع ها و مراکز تجاری، آموزش سوپرمارکت ها، توزیع مخازن ویژه پسماند خشک و تشکیل کارگروه هایی در این زمینه را از جمله اقدامات انجام شده درخصوص مسائل آموزشی تفکیک پسماند از مبدأ عنوان کرد.

 معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 17 بیان کرد: بلوک بندی نواحی براساس آمار، اطلاعات و جمعیت هر منطقه نیز مورد بازنگری قرار گرفت و برای هر شش هزار خانوار یک خودرو در نظر گرفته شد.

وی افزود: بانک اطلاعاتی منطقه شامل اطلاعات خانوارها، مناطق مسکونی، تجاری، اصناف و ... بروزرسانی شد.

 وی با اشاره به اینکه به خانواده ها کد اشتراک اختصاص داده شده ، خاطر نشان کرد: در صورت نیاز خارج از برنامه عادی نیز کار خدمات رسانی به خانواده ها انجام می شود.

صمدیان در پایان تصریح کرد: خوشبختانه منطقه 17 توانسته است با انجام اقدامات مذکور موفقیت قابل توجهی در بحث تفکیک پسماند از مبدأ بدست آورد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: