جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 آذر 1397     
برنامه‌های ویژه جشنواره ارگانیک به مناسبت شب یلدا؛
«جشنواره ارگانیک تهران» به استقبال شب یلدا می‌رود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به سابقه و سنت شب یلدا در آداب و فرهنگ ایرانی گفت: عموماً میوه‌هایی در شب یلدا استفاده می‌شود که حاوی آنتی اکسیدان بالایی است و این، نشان دهنده توجه ایرانیان به نسبت بین تغذیه و سلامتی است و محصولات ارگانیک با توجه به ویژگی‌هایشان، تامین کننده سلامت شهروندان است که در این ایام تمایل بیشتری به مصرف محصولات ارگانیک دارند.
 
سید سعید راد با تاکید بر تاثیر سنت‌های ایرانی- اسلامی در حفظ سلامتی شهروندان، افزود: هدف از برگزاری جشنواره ارگانیک در آستانه شب یلدا، فراهم کردن امکان دسترسی شهروندان به محصولات سالم و ارگانیک برای مصرف در شب یلدا به عنوان یکی از کهن‌ترین سنت‌های ایرانی است.
 
وی با اشاره به نقش فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف، اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از برگزاری جشنواره ارگانیک، اصلاح الگوی مصرف شهروندان است و تلاش می‌کنیم از طریق آموزش و در قالب برگزاری جشن شب یلدا در این جشنواره، الگوسازی کنیم.
 
راد با تاکید بر استقبال کم نظیر شهروندان از «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران»، تصریح کرد: حضور گسترده شهروندان در این جشنواره، نشان دهنده اعتماد مردم به جشنواره ارگانیک است که باید تلاش کنیم از این اعتماد عمومی به عنوان یک سرمایه اجتماعی حفاظت کنیم.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به تدابیر و تمهیدات صورت گرفته از سوی این سازمان برای تامین
نیازهای شهروندان اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای پاسخ گویی به نیازهای شهروندان صورت گرفته و تلاش می‌کنیم تا با پخش ترانه‌های شاد و برپایی جشن‌های مفرح، فضای پر شور و نشاطی را برای شهروندان در شب یلدا ایجاد کنیم.
 
گفتنی است، «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» از بیست و دوم تا سی‌ام آذر ماه جاری (شب یلدا) در بوستان گفت‌وگو آماده پذیرایی از شهروندان است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: