جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 آذر 1397     
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه شش:
4500 کیلوگرم لاستیک مستعمل در منطقه شش جمع آوری شد

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه شش از جمع آوری حدود 4تن تایر فرسوده در سطح منطقه و واگذاری آنها به شرکت مربوطه جهت بازیافت خبر داد.

افشین خدامی با اشاره به آنکه همزمان با رشد روزافزون خرید خودروهای شخصی، لاستیک‌ یکی از عناصر مهم در زندگی بشر شده است و استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است، گفت: سالانه میلیون ها لاستیک در داخل کشور تولید و مصرف می‌شود و بخش عظیمی از آنها هر سال مستعمل می شوند و از این رو نحوه مدیریت در جمع آوری آنها امری ضروری در حوزه بازیافت است.
 
خدامی با بیان اینکه لاستیک‌ها از مواد پلیمری تشکیل شده‌اند که به راحتی در طبیعت تجزیه نمی‌شوند و خطرات جدی برای محیط زیست و سلامت انسان‌ها به همراه دارد، ادامه داد: در بسیاری از موارد لاستیک‌های مستعمل در طبیعت رها شده و به شکل کوهی از زباله مناظر زشتی را به وجود آورده که خطر آتش‌سوزی را به همراه دارد.
 
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه شش تصریح کرد: در مواردی دیده شده که این لاستیکها را سوزانده ویا مدفون می کنند که هر کدام از این روشها مضراتی برای انسان و محیط زیست به همراه دارد و باید به شیوه اصولی بازیافت شود.
 
خدامی در پایان افزود: تاکنون در منطقه شش در دو مرحله  امر جمع آوری لاستیک های مستعمل صورت گرفته است و در نهایت 4500کیلوگرم تایر فرسوده جهت بازیافت به شرکت بازیافت مربوطه تحویل داده شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: