جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 آذر 1397     
راد: تمهیدات لازم برای استقبال از شهروندان اندیشیده شده است
استقبال بی نظیر شهروندان از «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران»

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به استقبال بی نظیر شهروندان از«یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» گفت: خوشبختانه مجموعه اقدامات این سازمان در زمینه اطلاع رسانی و بسترسازی‌های لازم و انجام هماهنگی با سازمان‌ها و نهادهای دیگر، شرایط را برای حضور گسترده شهروندان در این جشنواره فراهم کرده است.

سید سعید راد در دومین روز از جشنواره ارگانیک تهران عنوان کرد: تمهیدات لازم برای استقبال از شهروندان اندیشیده شده است و پیش بینی ما این است که در روزهای آینده، شاهد حضور چشمگیرتر شهروندان باشیم.
 
وی با اشاره به تنوع محصولات ارگانیک در جشنواره یازدهم گفت: در جشنواره امسال، علاوه بر انواع میوه، سایر فرآورده‌های ارگانیک نیز عرضه می‌شود که نشان دهنده تلاش سازمان مدیریت میادین برای پوشش هر چه بیشتر نیازهای شهروندان است.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با تاکید بر حضور تولیدکنندگان از سراسر کشور در جشنواره ارگانیک، این جشنواره را فستیوالی از فرهنگ‌های مختلف دانست و افزود: ما معتقدیم جشنواره ارگانیک صرفاً مکانی برای ارائه دستاوردها و عرضه تولیدات ارگانیک نیست، بلکه فرصتی است که شهروندان با اقوام و فرهنگ‌های مختلف ایران آشنا می‌شوند.
 
گفتنی است، «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» از بیست و دوم آذر ماه تا سی‌ام آذر ماه (شب یلدا) در بوستان گفت‌وگو آماده پذیرایی از شهروندان می‌باشد.


z10.jpg
z10.jpg
z10.jpg

درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: