جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 دی 1393     
برپایی پایگاه های فرهنگی وحدت در پایانه خاوران و میادین منطقه 15

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 گفت: پایگاه‌های فرهنگی و صلواتی وحدت در پایانه خاوران و میادین منطقه 15 همزمان با هفته وحدت برگزار می‌شود.

ابوالفضل حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و مناسبتی وحدت در منطقه 15 اظهار کرد: پایگاه‌های فرهنگی،‌مذهبی و صلواتی همزمان با هفته وحدت در پایانه خاوران و میادین منطقه 15 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته وحدت از 13 تا20 دی ماه سال 93 در پایانه خاوران، میدان امام رضا(ع)، میدان آقانور، 20 متری افسریه ومیدان شیرازی در دست اجرا است.

حیدری تصریح کرد: نشست‌های وحدت وبیداری با حضور علما و اساتید دانشگاهی به مدت یک هفته در سراهای محلات 20 گانه منطقه 15 از جمله سراهای محلات مینابی، شوش، کیانشهر شمالی، قیامدشت، والفجر، مظاهری، طیب، مشیریه و رضویه برگزار می‌شود.

وی درپایان گفت: همایش جنگ نرم و بیداری به مدت یک هفته در سرای محله قیامدشت با حضور کارشناسان مجرب پیرامون موضوع تبیین جنگ نرم و شناخت ابزار تهاجم فرهنگی به منظور آشنایی شهروندان با آسیب‌های تهاجم فرهنگی برگزار می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: