جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 8 آذر 1397     
اعتراض احمدی روشن به روحانی نبود

انصاف نیوز: «حمیدرضا ترقی» عضو ارشد حزب موتلفه‌ اسلامی که از مهمانان مراسم روز ۴ آذرماه در بیت رهبری بود، با بیان اینکه «اعتراض پدر شهید احمدی روشن به آقای روحانی نبود بلکه به آقای صالحی بود»، در این باره گفت: پدر شهید احمدی روشن چندین بار است به محض اینکه آقای صالحی را می‌بینند با صدای بلند به ایشان ‌اهانت و اعتراض می‌کنند.
 
آقای ترقی گفت: «پدر شهید احمدی روشن به آ÷قای صالحی می‌گوید شما زحمات پسر من را از بین برده‌اید و به این کشور خیانت کرده‌اید.
 
اما آن روز گویا هنگام ورود به همراه یکی از فرزندانش کمی معطل می‌شود‌، وقتی به داخل می‌آید، می‌بیند که آقای صالحی نشسته است و نزد آقا می‌گوید خطر من از آقای صالحی کمتر است. ما معطل شده‌ایم در حالیکه اینها با وجود اینکه خیانت کار هستند، راحت‌تر وارد می‌شوند‌.
 
دوستان بیت هم از او می‌خواهند که بنشیند. آن موقع هنوز صحبت‌های آقای روحانی هم شروع نشده بود، وقتی او وارد شد تازه قرائت قرآن تمام شده بود. قبلا در نماز جمعه هم خطاب به آقای صالحی اعتراض می‌کرد اما این‌بار نزد آقا این موضوع را مطرح کرد.»
 
ترقی در پاسخ به اینکه آیا آن مراسم مکان مناسبی برای این دست از اعتراض‌ها بوده است یا خیر، گفت: «طبیعی است یک خانواده‌ی داغدار هستند و احساس می‌کنند زحماتی که پسرشان در زمینه‌ی هسته‌ای کشیده به هدر رفته است. آقای صالحی و دولت هم پاسخگوی ایشان نیستند. به همین دلیل رنج می‌برد؛ همه‌ی هم دوره‌‌ای‌های احمدی روشن را از انرژی هسته‌ای بیرون کرده‌اند. وقتی دستگاه‌های پاسخگو حقوق او را ادا نکنند پس مجبور می‌شود که جلوی رهبری اعتراض کند و ماجرا به اینجا می‌کشد.
 
از این موارد متعدد داریم؛ مثلا یک نفر که از قوه‌ی قضاییه ناراضی باشد و از خانه‌اش بیرونش کرده‌ باشند می‌آید و جلوی بیت رهبری می‌نشینند.»
 
ترقی در پایان گفت: «البته تنها حرف پدر آقای احمدی روشن نیست، بلکه صحبت همه‌ی شهدای هسته‌ای است. اما چون بقیه خانم هستند نمی‌توانند اینگونه اعتراض کنند. حالا به جای پاسخگویی می‌گویند چرا وحدت شکنی می‌کنی؟!»



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: