جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 دی 1393     
خبر خوش طیب‌نیا به بورسی‌ها

ایسنا: علی طیب نیا در حاشیه همایش راهکارهای دستیابی به رشد پایدار و اشتغال زا در پاسخ به سوال خبرنگار درباره افت شاخص‌ها در بازار بورس گفت: ما مشکلات و مسائلی در بازار سرمایه شناسایی کرده ایم که در هفته اخیر در جلساتی که با حضور نمایندگان و وزرای دستگاه های ذیربط برگزار شده به نتایج خوبی رسیده‌ایم که به زودی با تصمیماتی که گرفته خواهد شد، زمینه حل مشکلات بازار سرمایه فراهم می شود و ما از این وضعیت که در آن هستیم عبور می کنیم.

وی درباره اینکه پیش بینی اش از رشد شاخص ها مثبت است یا نه گفت:‌وضعیتی که از الان در بازار سرمایه است به این صورت که شاخص ها و قیمت ها در کف است و قاعدتا عوامل عینی و واقعی اقتصاد از این موضوع دفاع نمی کند که ما شاهد کاهش بیشتر در شاخص ها باشیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: بعضی از بخش های صنعت ما با یک سری مشکلات و محدودیت ها مواجه است که اگر به حل این مشکلات کمک کنیم می‌توانیم بورس و بازار سرمایه را به یک وضعیت با ثبات برسانیم.

طیب نیا گفت: دولت عزم جدی دارد که از بازار سرمایه حمایت کند و مشکلات این بخش را مرتفع کند. بنابراین با این نیت و عزم دولت مسائل حل و فصل می شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: