جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 آبان 1397     
برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی شهرسازی در منطقه 10

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مراسم بزرگداشت روز جهانی شهرسازی با همکاری اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران و با حضور مسئولان شهری، استادان و دانش آموختگان رشته شهرسازی به میزبانی منطقه 10 در موزه آثار طبیعی هفت چنار برگزار می شود.

 

مراسم گرامیداشت پانزدهمین سال روز جهانی معماری با هدف همگرايي جامعه حرفه‌اي و دانشگاهي به منظور هم اندیشی پیرامون خطوط اساسي، اهداف، راهبردها، سياست‌ها و برنامه‌هاي اجرايي متناسب با اين روز در ساختمان موزه هفت چنار به عنوان یکی از نمونه های بارز معماری های سنتی و شاخص پایتخت برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است در این مراسم طراحان و معماران شهری با تکیه بر شعار امسال "شهرسازی، تاب آوری و تغییرات اقلیمی" گرد هم می آیند و زبدگان این حرفه به ایراد سخنرانی پیرامون مباحث شهرسازی خواهند پرداخت و برنامه های متناسب این روز در قالب پخش کلیپ و ارائه مباحث آموزشی اجرایی خواهد شد.

 

شایان ذکر است علاقه مندان می‌توانند برای حضور در این نشست، سه‌شنبه 22 آبان‌ماه از ساعت ۱4 الی ۱6 در موزه هفت چنار به نشانی خیابان قزوین، خیابان شهید عرب، میدان بریانک، خیابان هفت چنار، موزه آثار طبیعی هفت چنار حضور به هم برسانند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: