جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 آبان 1397     
فیاض عنوان کرد
فعالیت بی وقفه کارگاه های عمرانی در منطقه 18 پایتخت

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه 18 تهران گفت : رصد مستمر پیشرفت پروژه ها همراه با تهیه گزارش هفتگی از آنها راهکار مناسبی برای تصمیمات مهم مدیریت شهری تلقی شده و شهروندان از آخرین تلاشها برای آبادانی محلات مطلع می شوند.

سید محمد فیاض در حاشیه بازدید میدانی پنج ساعته از روند پیشرفت پروژه های عمران شهری شاخص منطقه با بیان این نکته که فعالیتهای این چنینی در هر ابعادی ، علاوه بر تأمین مطالبات و سرانه های مورد نیاز شهروندی ، پویائی را برای محلات در پی دارد ، اظهار داشت : ماحصل این تلاشها می تواند فاصله طبقاتی شمال تا جنوب شهر را کاهش و بسیاری از نواقص را برطرف نماید.
 
وی اضافه کرد : با برنامه ریزی صورت گرفته می توان این ادعا را داشت که بزودی بخش اعظمی از سرانه های فضاهای فرهنگی ، مذهبی ، ترافیکی ، خدمات شهری ، ورزشی ، عمرانی و... شهروندان محقق خواهد شد.
 
این مقام مسئول با ابراز رضایتمندی از فعالیت بی وقفه کارگاه های عمرانی این بخش از پایتخت و بیان این نکته که تأمین اعتبارات لازم بعنوان اصلی ترین مقوله در روند تکمیل این پروژه های تلقی می شود ، از مدیران منطقه خواست تا با انجام رایزنی های متعدد و فراهم آوردن زمینه بازدید مدیران ارشد شهرداری تهران به جهت اطلاع از وضعیت پیشرفت و اهمیت هر یک از این پروژه ها ، دغدغه های شهروندان را نیز برطرف نمایند.
 
فیاض تأکید کرد : اعتقاد دارم مدیریت شهری باید بر اساس جدول زمانبندی یک طرح یا پروژه را پیش ببرد و اگر در روند اجرای آن معضلی باعث شد سرعت آن کمتر شود ، با اطلاع رسانی مناسب می توان شهروندان را مطلع تا آنها بعنوان صاحبان اصلی شهر بدانند که چه زمانی مطالباتشان محقق می شود.
 
شهردار منطقه 18 تهران از بزرگراه شهید بروجردی ( 76 متری سعید آباد ) بعنوان کریدور ارتباطی مهم و تأثیر گذار در اتصال آزاد راه تهران – ساوه به بلوار 45 متری بهار و از آنجا به بزرگراه فتح و دیگر شریانهای سطح پایتخت نام برد که با دارا بودن 9 تقاطع و پل غیر همسطح می تواند حجم قابل توجهی از ترافیک را نیز کاهش دهد.
 
به گفته وی ، بلوار 45 متری بهار نیز یکی دیگر از دستآوردهای ارزشمند مدیریت شهری منطقه بوده که با تعداد 7 تقاطع و پل غیر همسطح می تواند بزرگراه آیت ا... سعیدی را به بزرگراه فتح متصل نماید.
 
فیاض همچنین در خصوص پروژه های مهم مذهبی ، فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی در دست احداث منطقه ازجمله عملیات توسعه بنای مسجد امام هادی (ع) ، مجتمع شهربانو و بهسازی زمین چمن ورزشگاه امام رضا (ع) سخنن به میان آورد که با تکمیل هریک از آنها بخش اعظمی از مطالبات شهروندان مرتفع و شعار شهردار تهران مبتنی بر ساخت شهر زیست پذیر با شهروندانی مشارکت پذیر عینیت خواهد یافت.
 
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خویش به احداث ساختمان اداری پایانه مسافربری آزادگان بعنوان یکی دیگر از طرحها و پروژه های رفاهی و خدماتی این بخش از پایتخت اشاره کرد که با تکمیل آن علاوه بر رانندگان وسائط نقلیه عمومی ، نیازهای مسافرین نیز برطرف می شود. 
 
شهردار منطقه 18 تهران با ابراز خرسندی از سرانه مطلوب و فراتر از نرم استاندارد فضای سبز منطقه ، عنوان داشت : احداث فاز دوم بوستان الزهرا (س) در مساحتی نزدیک به 5/3 هکتار بعنوان بزرگترین بوستان فاقد چمن پایتخت ، با برخورداری از گونه های متنوع گیاهی و سازگار با محیط کم آب به همراه عملیات احداث دو بوستان کارمند و رهنما به مساحت 7800 متر مربع و همچنین احداث یا افزایش سرویس های بهداشتی بوستانها از دیگر اقدامات مهم منطقه می باشد.
 
وی در پایان ضمن تبیین و تشریح دستآوردهای اخیر عمرانی منطقه به رغم وجود مسائل و مشکلات مالی در شهرداری تهران ، یاد آور شد : افتتاح مجموعه استخر و سونای شهدای گلدسته ( نخستین استخر و سونای شهرداری تهران در بخش حریم ) ، منزل نوسازی شده شهروند دارای هفت فرزند معلول و همچنین ساختمان سرای محلات شهید رجائی و ولیعصر جنوبی از این قبیل اقدامات بوده که با هدف تأمین سرانه های مورد نیاز ، رفاه حال و آسایش شهروندان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: