جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 آبان 1397     
انشاءالله ۱۳ آبان اتفاقی نمی‌افتد

خبرگزاری ایرنا: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، روی آوردن دشمنان به ویژه آمریکا به گزینه تحریم را به دلیل ناامیدی از گزینه نظامی ارزیابی کرد و گفت: به عقیده ما آمریکا در این عرصه نیز شکست خواهد خورد و از تحریم طرفی نخواهد بست.
 
وی در دیدار شماری از مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که دشمنان برای ضربه زدن به این نظام و ملت، همه توان خود را به کار گرفته اند، تصریح کرد: دشمنان ما در سابق مدام دم از گزینه های روی میز می زدند و از گزینه نظامی سخن به میان می آوردند، اما امروز کلمه ای از گزینه نظامی نمی گویند، چراکه اولا توانمندی های ما را می دانند و ثانیا این گزینه خریداری ندارد.
 
وی تاکید کرد: دشمنان بدانند اگر به فکر تهاجم نظامی باشند ضربه سختی دریافت خواهند کرد.
 
آیت الله مکارم شیرازی، تحریم را حربه افراد ضعیف و ناتوان دانست و گفت: تحریم در فضای بین الملل نیز برای آمریکا منفوریت ایجاد می کند و روزی معلوم خواهد شد که این تحریم ها چقدر به زیان خودشان بوده است؛ از سویی دیگر تحریم ایران برای خود غربی ها و شرکت هایشان نیز خسارت آفرین است.
 
این مرجع تقلید با اشاره به دم زدن آمریکایی ها از 13 آبان و اعمال تحریم های جدید از این تاریخ، ابراز داشت: 13 آبان می آید و می گذرد و تحریمی بر آنچه هست افزوده نخواهد شد و ان شاالله اتفاقی نخواهد افتاد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: