جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 1 آبان 1397     
شهردار منطقه 9 در دیدار با نمازگزاران مسجد موسی بن جعفر(ع) عنوان کرد
رفع گره ترافیکی محور سی متری جی با بازگشایی انتهای بلوار استادمعین

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه 9 به همراه مدیران شهری در دیدار با نمازگزاران مسجد موسی بن جعفر (ع) محله امامزاده عبدالله از رفع مشکلات محله چهار در محور سی متری جی با اجرای طرح بازگشایی قسمت جنوبی بلوار استادمعین از داخل پادگان جی تاکید کرد.

سید علی مفاخریان با تسلیت ایام ماه صفر گفت: مشکلات مهم و قدیمی در این محله وجود دارد و به دلیل اینکه این محله امامزاده عبدالله یکی از قدیمی ترین محلات منطقه9 می باشد که بواسطه وجود معابر کم عرض و بافت فرسوده، شهروندان در زمینه ساخت و ساز و نوسازی با مشکلاتی روبرو هستند.
 
وی ادامه داد: وجود معابر باریک و بافت فرسوده سبب شده تا در صورت وقوع زلزله، امکان امداد رسانی با مشکلات بسیاری همراه شود که در این خصوص با تعریض اصولی معابر با پیشنهاداتی که از طریق منطقه 9 به کمیسیون شهرسازی و معماری ارائه شده قرار است با بسته های تشویقی در این خصوص نسبت به رفع این معضل اقدامات لازم صورت گیرد.
 
شهردار منطقه9 بیان کرد: طرح توسعه امام زاده عبد الله که به دلیل کمبود نقدینگی و اعتبارات لازم و عدم همیاری اداره اوقاف متوقف شده بود در حال راه اندازی است تا با تصویب کمیسیون ماده پنج و شورای عالی شهرداری و مجموعه شهری امکان صدور پروانه و ساخت و ساز امکان پذیر شود.
مفاخریان در ادامه اظهار داشت: پروژه ی توسعه فضای سبز در اطراف آستان مقدس امام زاده عبد الله و نیز روشنایی آن انجام شده است و لزوم احداث پارکینگ های طبقاتی در این محله بسیار ضروری می باشد که در نظر است با ساخت پارکینگ های مدرن مکانیزه طبقاتی مشکلات تامین پارکینگ در قطب مذهبی ورودی غربیی پایتخت برطرف شود.
 
وی یکی از معضلات منطقه9 به ویژه محله امامزاده عبدالله را وجود آسیب های اجتماعی دانست و اذعان داشت: وجود معتادین متجاهر و کارتن خواب هایی که در کنار دیوار پادگان جی توقف می کنند منظره ای نازیبا و نا ایمن را در هنگام شب ایجاد می کند که در جهت رفع آن اقدام به راه اندازی بزرگترین مرکز فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران در منطقه9 شهری شده است که با در اختیار قرار دادن آن به فرمانداری نسبت به ساماندهی معتادین متجاهر و کارتن خواب ها اقدام می شود.
 
مفاخریان تصریح کرد: بحول و قوه الهی بزودی شاهد اتصال قسمت جنوبی بلوار استاد معین به خیابان سی متری جی خواهیم بود تا بعد از دو و نیم سال توقف مجددا با رفع معارضین تاسیساتی برق و مخابراتی و لوله گذاری خط آب 300 شهر تهران مسیر تردد از شمال به جنوب و بالعکس تسهیل شود.
 
شهردار منطقه 9، در خاتمه این دیدار تاکید کرد: اجرای برنامه های مشارکت محور در منطقه9 شهری همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری در ایجاد شهرزیست پذیر مد نظر می باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: