جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 1 آبان 1397     
شهردار منطقه 22 در جمع نمازگزاران مسجد امام علی(ع):
مشارکت شهروندان هم حضوری و هم فکری لازم است

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه22، مشارکت شهروندان را در برنامه‌های مدیریت شهری هم حضوری و هم فکری لازم دانست و اظهار داشت: به دلیل کمبود بودجه باید هزینه‌ها با سلیقه و نیاز واجب مردم برای شهر خرج شود.

دکتر علی نوذرپور شهردار منطقه22، در جمع صمیمانه نمازگزاران مسجد امام علی(ع)، اهالی محله دریاچه شهدای خلیج فارس، واقع در ناحیه4 منطقه۲۲، اظهار کرد: حضور مدیریت شهری در بین شما نمازگزاران به منظور دعوت به مشارکت شما در برنامه‌ها و برنامه‌ریزی‌های ‌مدیریت شهری است.
 
نوذرپور با اشاره به مشارکت شهروندان در برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری تصریح کرد: شهرداری بدون حمایت و همیاری شهروندان قادر به حل مشکل شهر و شهروندان نیست و این موضوع اعتماد مردم را به مدیریت شهری می‌طلبد.
 
شهردار منطقه ۲۲، با بیان اینکه مدیریت شهری وظیفه دارد بین شهروندان حضور پیدا کند و مشکلات شهروندان را حل کند افزود: شهروندان هم باید با مشکلات و موانعی که برای مدیریت شهری وجود دارد آشنا بشوند و این یک رابطه دوسویه را می‌طلبد.
 
وی مشارکت شهروندان را در برنامه‌های مدیریت شهری هم حضوری و هم فکری لازم دانست و اظهار داشت: به دلیل کمبود بودجه باید هزینه‌ها با سلیقه و نیاز واجب مردم برای شهر خرج شود.
 
نوذرپور با بیان اینکه در مدیریت شهری جدید هیچ گونه جواز ساخت و ساز، خارج از قانون صادر نشده است، افزود: سیاست اصلی مدیریت شهری اجرای قانون است و در برابر بی قانونی ایستادگی می‌کنیم، چراکه بسیاری از مشکلات کنونی منطقه به دلیل عدم رعایت قانون در گذشته است.
 
شهردار منطقه ۲۲، با اشاره به کمبود سرانه های عمومی، گفت: معضل اصلی و جدی در منطقه۲۲،کمبود سرانه‌های آموزشی، فرهنگی، مذهبی و بهداشتی است ودر آینده با جمعیت مازاد ۵۲۰ هزار نفری مواجه هستیم که در حل این موضوع به کمک دولت، بخش خصوصی و شهروندان احتیاج داریم.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش به کسب موفقیت‌های باارزش در مدیریت پسماند و زباله در منطقه۲۲ اشاره کرد و گفت: میزان جمع آوری پسماند خشک در گذشته ۳ درصد بوده که آن را به 12 درصد رسانده‌ایم و تا پایان سال جاری به ۲۰درصد افزایش خواهیم داد.
 
نوذرپور درخصوص ایمنی منطقه ۲۲ در برابر زلزله گفت: تهران شهری است که در مقابل زلزله ناایمن است، بنابراین آمادگی برای مقابله با زلزله از موضوعات جدی مدیریت شهری تهران است. ما نیز شناسنامه‌دار کردن برج‌ها و بازدید از ساختمان‌های بلندمرتبه را در دستور کار داریم تا با این اقدامات به سمت ایمن‌سازی آن‌ها حرکت کنیم.
 
شهردار منطقه ۲۲ در پایان به برنامه‌های اجتماعی در نظر گرفته شده توسط شهرداری منطقه۲۲ برای مردم ساکن در این منطقه اشاره کرد و گفت: فاز دوم طرح"خیابان محلی برای زندگی است نه صرفاً برای تردد" در حال آغاز شدن است تا دوباره بتوانیم در محلات، خیابان‌هایی که مستعد هستند در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهیم تا بچه‌ها و خانواده‌ها بتوانند در محل حضور داشته باشند و به تعامل با یکدیگر بپردازند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: