جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 دی 1393     
پایان مهلت ثبت نام طرح ترافیک سال 94

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز، مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اتمام  زمان ثبت ‌نام اینترنتی طرح ترافیک سال 94 خبر داد و گفت : آخرین مهلت ثبت ‌نام اینترنتی طرح ترافیک سال 94 روز گذشته به پایان رسید.

مصطفی قنبرنژاد در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوزافزود : کلیه متقاضیان تا پایان روز جمعه ، 12 دی ماه مهلت داشتند تا نسبت به ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک سال ۹۴ اقدام نمایند .

وی تصریح کرد : با پایان یافتن مهلت ثبت نام اینترنتی طرح ترافیک  سال 94 ، دیگر این زمان تمدید نخواهد شد.

وی گفت : از آغاز ثبت نام طرح ترافیک سال 94 تا کنون حدود 60 هزار خودرو اطلاعات آن در سامانه مذکور ثبت شده است.

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک در خصوص ارائه طرح ترافیک به ثبت نام کنندگان اظهار داشت : میزان آرم های طرح ترافیک در سال 94 نیز مشخص است بنابراین بنا نیست که به کلیه ثبت نام کنندگان در سامانه آرم طرح ترافیک ارائه شود بر همین اساس علاوه بر تعداد مشخص سهمیه ها ، به تعداد تعیین شده ای نیز طرح ترافیک ارائه خواهد شد.

قنبر نژاد تصریح کرد : ثبت‌نام آرم طرح ترافیک سال 94 از 16 آذر آغاز و بنا بود  تا 30 آذرماه به اتمام برسد اما به دلیل تعطیلات آخر ماه صفر و حضور گسترده مردم در کربلای معلی و شرکت در مراسم اربعین و عدم موفقیت برخی در شهروندان برای مراجعه ، ثبت‌نام آرم طرح ترافیک سال آینده تا 12 دی ماه تمدید گردید و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: