جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 مهر 1397     
چکاپ پزشکی کودکان کار در جنوب شرق پایتخت

به گزارش اخبار مناطق 22  گانه تهرانی نیوز، کلینیک سیار دندانپزشکی و چشم پزشکی به منظور ویزیت رایگان کودکان کار در مرکز خدمات اجتماعی منطقه 15 مستقر شد.

اکبر مختاری سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه گفت: این طرح به همت اداره خدمات اجتماعی و با همکاری مجموعه نور (انجمن خیریه نوآوران سلامت) در راستای خدمات رسانی به افراد محروم و کودکان کار بصورت رایگان در حال انجام است.
 
وی ادامه داد: در این کلینیک سیار، یک سالن و یک دستگاه یونیت دندانپزشکی به همراه وسایل و لوازم دندانپزشکی و معاینات چشم پزشکی پیش بینی شده و با استفاده از امکانات موجود در آن، کلیه خدمات مذکور قابل انجام است.
 
مختاری اضافه کرد: این کلینیک ها با هماهنگی انجام شده در ساختمان مرکز خدمات اجتماعی منطقه 15 مستقر و از ابتدای شروع طرح تاکنون بیش از 200 کودک کار پایگاه های اتابک و رضویه از خدمات پزشکی بهره مند شده اند. 
 
سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی گفت : مدت اجرای این طرح بیش از سه ماه پیش بینی شده و تلاش ما بر این است تمامی کودکان کار جنوبشرق چکاپ پزشکی شوند.
 
وی افزود: چشم پزشکان و دندانپزشکان علاقمند به انجام امور خیریه می توانند با حضور در مرکز خدمات اجتماعی، نسبت به درمان بیماران نیازمند؛ این مجموعه را یاری کنند.
 
شایان ذکر است این گروه خیریه دومین بار است برای انجام معاینه های پزشکی با مرکز خدمات همکاری می کند و در سال گذشته بیش از 186 کودک کار مرکز کودکان پرتو خاوران توسط خیرین مجموعه نور معاینه دندانپزشکی و چشم پزشکی شده اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: