جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 دی 1393     
کشف تونل تروریستها دراطراف دمشق

العالم: یگان هایی از ارتش سوریه و نیروهای مسلح این کشور با پیشروی در منطقه جوبر در اطراف دمشق به تونلی با طول 600 متر دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه - سانا - یگان هایی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه با ادامه پیشروی در منطقه "جوبر"، موفق به کشف تونل هایی شدند که یکی از آنها بیش از 600 متر طول داشت. این تونل چند انشعاب فرعی و مجهز به وسایل روشنایی و سیستم تهویه است.

ارتش سوریه در داخل و بیرون این تونل با تروریست ها درگیر و شد و شماری از آنها را بازداشت کرد و تعدادی دیگر را به هلاکت رساند.

یکی از نظامیان ارتش سوریه گفت: گروههای تروریستی برای جلوگیری از پیشروی ارتش، منازل مسکونی مجاور را تخریب کردند، غافل از اینکه نیروهای مسلح به خوبی از شیوه های تروریست های مزدور باخبرند.

همچنین ارتش سوریه موفق شد شماری از عناصر وابسته به گروه های تروریستی تکفیری از جمله چندین تک تیرانداز را در مناطق و روستاهای حومه "غوطه شرقی"، "الزبدانی" و "داریا" به هلاکت برساند. در این عملیات، پایگاه ها و انبارهای اسلحه تروریست ها منهدم شد.

ارتش سوریه یک تروریست تک تیرانداز را در جنوب شرقی شرکت "شموط" به هلاکت رساند و توانست انبارهای اسلحه و پایگاه های محل استقرار تروریست ها را در "دوار ثانویه" در منطقه "حرستا" نابود کند.

در منطقه "دوما" نیز یگانهای دیگری از ارتش موفق شدند ضربات سهمگینی به مواضع گروههای تروریستی تکفیری در مزارع "العب" وارد کنند. در این حمله شماری تروریست کشته و زخمی و انبارهای اسلحه و مهمات آنها منهدم شد.

ارتش در ادامه درگیری ها با تروریست های تکفیری در مناطق "بلده المعره" واقع در 30 کیلومتری مرز لبنان و گذرگاه های "الزمرانی" و "مرطبیا" در "بلاد شام" شماری از تروریست ها را به هلاکت رساند. اجساد تروریست هایی چون "بکور الجاعور"، "مکنف الرفاعی" و "حسان جلس" در میان کشته شدگان دیده می شود.

همچنین نظامیان ارتش سوریه تلفات سنگینی به عناصر تروریست در منطقه "الزبدانی" وارد کردند. در این عملیات شماری از تروریستها به هلاکت رسیدند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: